Potražnja za zrakoplovima ponovo je oslabila u kolovozu, pokazuju podaci europskog proizvo?a?a Airbusa o isporukama, još uvijek bolji od onih ameri?kog Boeinga koji je upozorio i na nove probleme u proizvodnji.
Airbus je objavio da je u kolovozu isporu?io 39 mlaznih zrakoplova, 10 manje nego u srpnju i dva manje nego u prošlogodišnjem kolovozu.
Približno ?etvrtina zrakoplova isporu?ena je diskontnim zra?nim prijevoznicima, poput ma?arskog Wizza i indijskog Indiga, koji se za razliku od tradicionalnih rivala relativno dobro oporavljaju od koronakrize.
Ameri?ki Boeing, ?iji su zrakoplovi tipa 737 MAX nakon dvije fatalne nesre?e prizemljeni ve? više od godinu dana, isporu?io je u kolovozu svega 13 mlaznih zrakoplova.
Isporuke oba proizvo?a?a osjetno su slabije no što je uobi?ajeno budu?i da zrakoplovne kompanije odga?aju kupnju zrakoplova za vrijeme pandemije.
Airbus je u prvih osam ovogodišnjih mjeseci isporu?io 284 zrakoplova, 43 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine.
Boeing je, pak, od sije?nja do kolovoza ove godine isporu?io 87 zrakoplova, nasuprot 276 isporu?enih u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Iz ameri?ke su kompanije u utorak upozorili da ?e kasniti isporuke zrakoplova 787 Dreamlinera zbog novih problema u proizvodnji.
Potražnju za širokotrupnim zrakoplovima, poput onih tipa 787 i Airbusa A350, snažno je pogodila globalna pandemija novog koronavirusa, podsje?a Reuters.
HINA