Advertisements

Časopis What Car? proglasio Nissan Leaf najboljim električnim automobilom 2018.

Novi Nissan Leaf proglašen je najboljim električnim automobilom 2018. prema izboru časopisa What Car? baš u vrijeme predstavljanja nove generacije tog najprodavanijeg vozila bez emisija na svijetu europskim medijima u Tenerifeu u Španjolskoj.

Nagrada časopisa What Car? jedna je od najpoznatijih i najcjenjenijih automobilističkih nagrada u Europi, a sam časopis jedan je od najvećih automobilističkih medija u Velikoj Britaniji, gdje je prepoznat kao vjerodostojan izvor savjeta za kupnju novih automobila.

Steve Huntingford, urednik časopisa What Car?, pohvalio je automobil riječima: „Tržište električnih automobila nikad nije bilo konkurentnije, ali Leaf je svladao sve svoje konkurente jer predstavlja najpametniji izbor. Spaja vrhunske performanse s bogatom dodatnom opremom i niskim troškovima održavanja. Njegov stvarni domet dobar je čak i u zimskim uvjetima.”

Prodaja električnih vozila bilježi rast u Velikoj Britaniji, gdje je prodan svaki peti Leaf u Europi. Na nedavno održanoj prezentaciji Nissan Electric Ecosystem Experience Nissan je objavio da je samo tri mjeseca nakon predstavljanja nove generacije modela LEAF već primio više od 12.000 narudžbi za svoj najnoviji model. To znači da se svakih 12 minuta u Europi proda jedan primjerak.

Nissan xStorage također je pohvaljen, i to u kategoriji „Nagrada za tehnologiju”, kojom se odaje priznanje za inovativnu naprednu tehnologiju. Nissanov sustav xStorage upotrebljava reciklirane baterije iz električnih vozila, koje omogućuju pohranu energije kad su cijene niže i povrat viška energije iz vašeg Leafa električnoj mreži.

Novi Leaf usto je prvi Nissanov model za europsko tržište opremljen Nissanovim autonomnim sustavom ProPILOT i papučicom e-Pedal, koja vozačima omogućuje pokretanje, ubrzavanje, usporavanje i zaustavljanje vozila povećanjem ili smanjenjem pritiska na papučicu gasa.

Isporuke novog Leafa kupcima diljem Europe počinju početkom veljače, a u Hrvatskoj polovicom 2018.

Advertisements