Frankfurt 2017.: Kia Stonic

0
194

Crossover B-segmenta tehni?ki je blizanac Hyundai Kone, baziraju se na istoj platformi, dijele tehnologiju, a kupce ?e privla?iti razli?itim dizajnom, ponešto izmijenjenom paletom motora i druk?ijim paketima opreme. Oba modela ulaze na najbrže rastu?i dio automobilskog tržišta. Protekle je godine u Europi prodano 1,1 milijuna crossovera B-segmenta, a stru?njaci predvi?aju kako ?e do 2020. ta klasa dose?i nakladu od dva milijuna primjeraka godišnje.

Platforma na kojoj se temelji Stonic zapravo je ista kao i u slu?aju Kije Rio. Dužinom od 414 cm, širinom od 176 i visinom od 152 cm, zapravo je pošten komad auta, što dokazuje i prtljažnik obujma od 352 litre. Konstrukcijom od ?elika visoke ?vrsto?e (Korejci postaju svjetski lideri u proizvodnji ?elika) masa osnovnog modela zadržana na je izvrsnih 1069 kg, a dobrim voznim svojstvima doprinosit ?e i koeficijent otpora zraka od 0,33.

Moderno dizajnirana armatura donosi osjetan odmak od konfekcije kakvu smo sve do prije nekoliko godina vezali za Kiju i Hyundai. Infotainment sustav s ekranom osjetljivim na dodir u standardnoj opremi donosi Apple CarPlay i Android Auto. Sigurnosni aspekt tako?er je bez zamjerke obzirom da Kia Stonic donosi sustav za automatsko ko?enje s detekcijom pješaka, sustav za upozorenje na nenamjeran izlazak iz trake i sustav za detekciju vozila u mrtvom kutu.

Po pitanju paleta motora potvr?eni su novi 1-litreni turbobenzinac sa 120 KS, usisni 1.25 iz modela Picanto te 1.4-litreni atmosferski benzinac, dok ?e dizelaše predstavljati 1.6-litreni motor sa 90, 110 i 136 KS. Ovisno o motorizaciji mjenja? ?e biti 5-stupanjski ili 6-stupanjski ru?ni, dok ?e se uz snažnije mo?i doplatiti za 7-stupanjski automatski mjenja?. Isto se odnosi i na pogon, koji je u svim izvedbama prednji, dok ?e se kod snažnijih mo?i doplatiti za 4×4.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com