Kako izabrati ekskluzivne kupce za Ferrari

0
200

U Ferrariju je jedna od klju?nih osoba Enrico Galliera, koji je kao šef marketinga zadužen za odabir klijenata koji ?e imati priliku kupiti rijetke modele i ograni?ene serije. Galliera posebnom metodologijom izabire kupce, jer je potražnja znatno ve?a od ponude, tako da za svaki iole ekskluzivniji model, lista potencijalnih kupaca znatno premašuje broj dostupnih modela.

Njegov je zadatak i odbiti ljude za koje zaklju?i da ne zaslužuju voziti Ferrari. Koliko je njegov odabir na kraju dobar, govori i ?injenica, da je primjerice, prilikom lansiranja modela Aperta, kontaktirao 200 izabranih klijenata kojima je automobil ponu?en, a od njih nitko nije odbio. Tako?er, obi?ni zaposlenici tvrtke, ?ak i ukoliko si ih mogu priuštiti, ne smiju kupiti novi Ferrari, a jedina iznimka u tom smislu su voza?i Formule 1.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com