Nissan i Italdesign predstavljaju ograni?enu seriju prototipa modela GT-R

0
216

Temeljen na serijskoj ina?ici modela Nissan GT-R NISMO za 2018. godinu, taj jedinstveni automobil kojim ?e se obilježiti 50. obljetnica modela GT-R i dizajnerske ku?e Italdesign svoju ?e premijeru imati sljede?i mjesec u Europi.

„Koliko ?esto imate priliku zapitati se ‚Zašto ne bismo kreirali GT-R bez ograni?enja’ i zatim ga zaista i napraviti?” rekao je Alfonso Albaisa, potpredsjednik Nissanova globalnog odjela za dizajn. „Prava je rijetkost da se u isto vrijeme obilježavaju dva tako zna?ajna trenutka: 50 godina Italdesignova utjecaja na automobilsku industriju i 50 godina Nissanova stvaranja uzbu?enja modelom GT-R. Stoga su, da bi se obilježila zajedni?ka obljetnica inovacija u konstrukciji, Nissan i Italdesign osmislili ovaj jedinstveni GT-R.”

Italdesign je razvio, konstruirao i proizveo automobil. Jedinstven, oštar dizajn karoserije i unutrašnjosti automobila osmislili su Nissan Design Europe u Londonu i Nissan Design America.

Prednji kraj Nissana GT-R50 by Italdesign krasi jedinstveni unutarnji element zlatne boje razvu?en gotovo cijelom širinom automobila. Na poklopcu motora nalazi se naglašena izbo?ina, a tanka LED svjetla protežu se od vrha prednjeg blatobrana do spojlera iznad bo?nih prednjih usisnika.

Bo?nom stranom dominira prepoznatljiva linija krova snižena za 54 milimetra dodatno udubljena u sredini, a povišeni vanjski dijelovi profilu krova daju miši?av izgled. Prepoznatljivi odvodi zraka iza prednjih kota?a dodatno su istaknuti zlatnom bojom koja spaja donji dio vrata s ramenom linijom.

Stražnji kraj naglašava široki trag kota?a napetim, miši?avim izbo?enjima blatobrana. Ramena linija sužava se oko donjeg dijela stražnjeg prozora i približava sredini poklopca prtljažnika. Linija stražnjeg prozora spušta se dalje i niže nego na serijskom automobilu ?ime mu daje dramati?an izgled. Zahvaljuju?i dodatnim zlatnim umetcima izgleda kao odvojeni modularni element stražnjeg kraja.

Okrugla dvostruka stražnja svjetla modela GT-R osmišljena su kao odvojeni „lebde?i” elementi s tankim svjetlosnim prstenima, šuplji u sredini, postavljeni tako da se spoje s vanjskim potpornjem i središnjim dijelom prtljažnika. Veliko podesivo stražnje krilo postavljeno na dva nosa?a zaokružuje ukupan izgled automobila. Jedinstveni naplatci – 21 x 10 in?a sprijeda i 21 x 10,5 in?a straga – isti?u atletske linije automobila. Karoserija je Liquid Kinetic sive boje s jedinstvenim Energetic Sigma zlatnim umetcima posebno osmišljenima za ovaj slavljeni?ki model.

Unutrašnjost Nissana GT-R50 by Italdesign odražava njegov moderan karakter i pedigre vrhunskih performansi. Središnju konzolu, instrumentnu plo?u i obloge vrata krase uglji?na vlakna razli?itih uzoraka, a sjedala su presvu?ena crnom alkantarom i vrhunskom talijanskom kožom crne boje. Zlatni umetci instrumentne plo?e, vrata i gumbi nadahnuti futuristi?kim sportskim automobilima oponašaju vanjske elemente. Središnji dio posebno izra?enog upravlja?a i njegovi krakovi izra?eni su od uglji?nih vlakana, dok je ravni donji dio presvu?en alkantarom

Ispod novih linija karoserije krije se dokaz da Nissan GT-R50 by Italdesign misli ozbiljno. Na temelju Nissanova iskustva u utrkama serije GT3, NISMO je oja?ao ru?no sastavljeni 3,8-litreni V6 motor VR38DETT na 720 KS i 780 Nm okretnog momenta.

Izmjene na motoru uklju?uju optimizirane visokoproto?ne turbopunja?e velikog promjera napravljene prema specifikacijama natjecanja serije GT3 i ve?e me?uhladnjake; iznimno izdržljivu radilicu, klipove, ojnice i ležajeve; visokoproto?ne mlaznice klipova; nove profile bregaste osovine; proto?nije brizgaljke goriva te optimizirane sustave paljenja, usisa i ispuha. Oja?ani šesterostupanjski sekvencijalni mjenja? s dvostrukom spojkom smješten na stražnjoj osovini te ?vrš?i diferencijali i pogonska vratila isporu?uju snagu kota?ima.

Prilago?en je i ovjes, opremljen kontinuirano prilagodljivim sustavom amortizacije BILSTEIN DampTronic® I. Brembove šesteroklipne prednje ko?nice i ?etveroklipne stražnje ko?nice za ko?enje upotrebljavaju upe?atljiva jarkocrvena kliješta. Gume Michelin Pilot Super Sport dimenzija 255/35 R21 sprijeda i 285/30 R21 straga omogu?uju prianjanje potrebno za ukrotiti snagu motora.

„Iako ne predstavlja novu generaciju modela GT-R, ovaj model uzbudljiva je proslava dviju obljetnica koja na provokativan i kreativan na?in spaja jednu od Nissanovih najboljih konstrukcija i japanski dizajn s talijanskom vještinom ru?ne proizvodnje automobila,” rekao je Albaisa.

Specifikacije Nissana GT-R 50 by Italdesign
Osnova Nissan GT-R NISMO
Ukupna duljina 4784 mm (Serijski NISMO: 4690 mm)
Ukupna širina 1992 mm (Serijski NISMO: 1895 mm)
Ukupna visina 1316 mm (Serijski NISMO: 1370 mm)
Me?uosovinski razmak 2780 mm (identi?an)
Motor 3,8-litreni motor NISMO VR38DETT; 720 KS (procijenjeno) pri 7100 o/min; 780 Nm (procijenjeno) pri 3600-5600 o/min
Pogonski sklop Motor smješten sprijeda u sredini / mjenja? ATTESA E-TS s pogonom na ?etiri kota?a
Mjenja? Oja?ani sekvencijalni 6-stupanjski mjenja? s dvostrukom spojkom, smješten na stražnju osovinu
Ovjes Amortizacijski sustav BILSTEIN DampTronic® I
Ko?nice Brembo, s dvodijelnim plutaju?im bušenim prednjim diskom Sprijeda: 6-klipna monoblok kliješta, 390 x 32,6 mm Straga: 4-klipna monoblok kliješta, 380 x 30 mm
Naplatci (in?a) Prednji: 21 x 10J Stražnji: 21 x 10,5J
Gume Michelin Pilot Super Sport; Prednje: 255/35 R21 Stražnje: 285/30 R21
reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com