Novi BMW Serije 3 G20 stigao u prodaju u Hrvatskoj

0
934

Otkriven je na salonu u Parizu jesenas, potvrdio je zvjezdani status po?etkom ovog tjedna u Ženevi, a danas je novi BMW Serije 3 i službeno stigao u Hrvatsku.

BMW Serije 3 šeste generacije u prodaji je od 2011. godine pa je novi model do?ekan s velikim o?ekivanjima. Da odmah razjasnimo. Ispunio ih je sve, a u velikoj se mjeri ugledao na aktualan BMW Serije 5.

Sedma generacija najprodavanijeg modela bavarskog proizvo?a?a klju?an je model u o?ima kupaca. Premda gabariti nisu osjetno ve?i, pametnijom konstrukcijom nudi ve?u prostranost i bolji komfor, a obilnijom upotrebom aluminija i ?elika visoke ?vrsto?e masa je u prosjeku smanjena za oko 75 kilograma, što osim performansama doprinosi i smanjenju potrošnje.

Po pitanju dizajna velikih iznena?enja nema. Vlasnici aktualnog modela bit ?e zadovoljni ?injenicom da ne?e imati osje?aj kako im je automobil naglo ostario, a novi potencijalni kupci bit ?e omamljeni odli?nim koktelom luksuza i sporta. Naglašeni miši?i, ali istodobno elegantne linije, privla?it ?e znatiželjne poglede prolaznika.

BMW Serije 3 u skladu s tradicijom naglasak stavlja na dinamiku. Upravo iz tog razloga je glavnina testova u realnim uvjetima odra?ena na legendarnoj stazi Nürburgring. Novi BMW Serije 3 G20 je stabilniji, brži, ali i ekonomi?niji od aktualnog modela, a to je osim smanjenjem mase i naprednom platformom CLAR postignuto izvrsnom aerodinamikom s koeficijentom otpora zraka o svega 0,24.

Da se podsjetimo… Što se ti?e gabarita novi BMW Serije 3 G20 osjetno je prerastao prethodnika oznake F30. ?ak štoviše, dimenzijama je prerastao i BMW Serije 5 E39. U dužinu je narastao punih 85 milimetara, proširio se za 16 mm, povisio za svega jedan, a prostranost straga zna?ajno je poboljšana me?uosovinskim razmakom napuhanim za 41 milimetar. OK, da bude jasnije navest ?emo to?ne dimenzije u centimetrima, jer je tako jednostavnije predo?iti si gabarite. Dakle, novi BMW Serije 3 duga?ak je 471 cm, širok 183, a me?uosovinski razmak iznosi impresivnih 285 cm, najviše u klasi.

Nositelj prodaje me?u benzincima bit ?e novi 3-cilindraš 1.5 sa 150 KS, koji ?e u ponudu biti uvršten krajem godine. Nositelj prodaje je svakako BMW 320d, osnažen na 190 KS. Ljubiteljima oktanskih uzbu?enja nude se BMW 330i sa 258 KS i vatreni M340i xDrive sa 374 KS. On se nudi kao zanimljiva alternativa do dolaska novog M3, obzirom da stotku hvata ve? za 4,2 sekunde. Mjenja? je 8-stupanjski automatski, a pogon na sve kota?e xDrive. Za suverenu stabilnost zadužen je M ovjes, a niti ko?nice s prednjim diskovima od 350 i stražnjim od 345 mm nisu za podcijeniti. Vizualno je nabildan taman koliko treba da se istakne od slabije bra?e, a opet ne kanibalizira prodaju modela M3, kad stigne na tržište.

Što se ti?e tehni?kih detalja, prema najnovijim informacijama, novi BMW M3 G20 dolazit ?e u tri izvedbe. BMW M3 Pure imat ?e stražnji pogon i ru?ni 6-stupanjski mjenja?, dok ?e izvedbe Base i Competiton imati pogon na sve kota?e xDrive i 8-stupanjski automatski mjenja?. Svi ?e pod haubom donositi 3-litrenog rednog 6-cilindraša oznake S58, kakav se ve? ugra?uje u modele X3 M i X4 M. Pure ?e raspolagati sa 445 KS, Base sa 475, a Competition s okruglo 500 KS. Svi ?e biti opremljeni adaptivnim ovjesom, naplaci ?e biti u veli?ini od 18 do 20 cola, a Competition ?e standardno dolaziti s karbo-kerami?kim diskovima, dok ?e se u slabijim izvedbama nuditi uz doplatu.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com