Kupci se o?ito ne mogu zasititi luksuznih crossovera pa novi BMW X7, najve?i u povijesti bavarskog proizvo?a?a, odmah dolazi u fokus javnosti, što nije niti ?udno, jer rije? je o elitnoj hi-tech krstarici za sedmero putnika.
Dužinom od 516 cm, širinom od 200, visinom od 180,5 i me?uosovinskim razmakom od 310 centimetara radi se o pravom teškašu. Modelu koji je gabaritima vrlo sli?an Cadillacu Escalade. Odnosno prerastao je BMW X5 za ?ak 23 centimetara.
Ponuda motora po?inje modelom BMW X7 xDrive40i s trolitrenim turbobenzincem sa 340 KS i 446 Nm. Uz pogon na sve kota?e i 8-stupanjski automatski mjenja? do stotke stiže za 5,8 s, dok je najve?a brzina ograni?ena na 250 km/h.
Stepenica više je model BMW X7 xDrive50i s motorom 4.4 V8 sa 462 KS i 648 Nm, koji ubrzava za 5,2 s i postiže istih 250 km/h.
Ljubiteljima dizelaša namijenjeni su modeli X7 xDrive30d sa 265 KS i 620 Nm (7,0 s i 227 km/h) te X7 M50d sa 400 KS i 760 Nm (5,4 s i 250 km/h).
Navodno ?e krajem 2019. godine biti predstavljena i hibridna izvedba koja ?e kombinirati 2-litrenog turbobenzinca i elektromotor, a imat ?e doseg samo na struju od izvrsnih 95 kilometara.
Iza imena BMW X7 M Performance zapravo krije se izvedba koja ?e posuditi motor iz modela M750Li. Radi se o 6.6-litrenom V12 twin-turbo benzincu, razvijenom za modele Rolls-Roycea, koji ispaljuje okruglo 600 KS.