Novi Ford Focus u Londonu otkrio sve adute za napad na Golfa

0
686

To?no 20 godina nakon premijere prvog predstavljen je Ford Focus ?etvrte generacije, koji je poboljšan u svakom pogledu, koristi novu platformu, osjetno je smršavio, ima nove motore i atraktivniji izgled.

Po pitanju dizajna novi Ford Focus vodio se evolucijom, a ne revolucijom. Zlobnici ?e mu prigovoriti korejski dašak dizajna, ali sve komponente bitno su poboljšane pa izgleda atraktivnije i skladnije. Temelji se na potpuno novoj platformi oznake C2 koja donosi ve?u ponudu prostora u unutrašnjosti, višu razinu sigurnosti, manju masu i bolju upravljivost.

U usporedbi s prethodnikom, novi Ford Focus na vagu donosi u prosjeku ?ak 88 kilograma manje, što osjetno doprinosi boljim performansama i manjoj potrošnji goriva. Dužinom od 438, širinom od 182,5 i visinom od 145,5 centimetara te me?uosovinskim razmakom pove?anim sa 265 na 270 cm komfor je osjetno bolji, a najviše su profitirali putnici straga, jer imaju za oktavu više prostora za koljena.

Uz ve? spomenuto smanjenje mase za 88 kilograma za bolju ekonomi?nost zaslužna je i izvrsna aerodinamika s koeficijentom otpora zraka od 0,25 za limuzinsku, odnosno 0,273 za hatchback izvedbu, što su najbolje brojke u klasi. Najavljeno smanjenje potrošnje goriva za prosje?nih 10 posto, uz prethodno navedene podatke djeluje kao itekako ostvariv rezultat.

Unutrašnjoš?u dominira 8-in?ni ekran osjetljiv na dodir, a ve? nakon nekoliko sekundi uo?avaju se kvalitetniji materijali i viša razina završne obrade. Povezivost s Android Autom i Apple CarPlayem se podrazumijeva, kao i ?injenica da je novi Ford Focus nabijen svom silom suvremenih sigurnosnih sustava- Ljubitelji dobro zvuka mo?i ?e nadoplatiti za Bang&Olufsen audio sustav s 10 zvu?nika i subwooferom ukupne snage 675 W.

Prodaja u Europi starta s dva turbobenzinska motora. Trocilindraš 1.0 dolazi u izvedbama sa 85, 100 9 125 KS, dok 4-cilindarski 1.5 razvija 150 i 180 KS. Mjenja? je 6-stupanjski ru?ni ili 8-stupanjski automatski, a ve?i motor omogu?ava deaktivaciju dva cilindra u slu?aju malog optere?enja. Tu radnji izvodi za svega 14 milisekundi, što je oko 20 puta brže od treptaja oka.

Ljubiteljima dizelaša nude se motori 1.5 i 2.0, pri ?emu manji dolazi u izvedbama sa 95 i 120 KS, a ve?i razvija 150 KS. Europski kupci odmah ?e mo?i naru?iti novi Ford Focus u hatchback, limuzinskoj ili karavanskoj izvedbi, dok ?e krajem godine sti?i crossoverska izvedba oznake Active te luksuzni Vignale. Naravno, Ford Focus ?e dobiti i vatrene ina?ice ST i RS, ali one stižu tek 2019 i 2020. godine. Novi Ford Focus RS navodno ?e razvijati 400 KS.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com