Novi Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+

0
375

Mercedes-AMG predstavlja svoje modele visokih performansi nove GLE generacije, po?evši s modelom GLE 53 4MATIC+ (kombinirana potrošnja goriva: 9.3 l/100 km; kombinirane CO2 emisije: 212 g/km) . Osnova za prepoznatljivu AMG dinamiku vožnje osigurana je 320 kW (435 KS) snažnim 3.0-litrenim šest-cilindri?nim linijskim motorom, potpuno promjenjivim pogonom na sve kota?e, agilnim 9-stupanjskim automatskim mjenja?em, AMG-specifi?nim programima vožnje i AMG ACTIVE RIDE CONTROL zra?nim ovjesom na osnovi AMG RIDE CONTROL+ sustava s elektromehani?kom stabilizacijom naginjanja. Zahvaljuju?i AMG-specifi?noj maski hladnjaka s 15 okomitih lamela, odmah je o?ito da je ovaj model dio AMG obitelji. Razne opcije kao što su odabir performansi ispušnog sustava i tipke na AMG upravlja?u ?ine iskustvo vožnje još emotivnijim.

“Kao izumiteljima SUV modela visokih performansi, bitno nam je da nastavimo biti u vrhu s novom generacijom modela GLE, pogotovo glede inovacija, dinamike vožnje, individualnosti i dizajna. Prvi korak u tom pogledu je novi Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ s kojim našim klijentima nudimo više snage u odnosu na prethodnika, kao i našu potpuno promjenjivu tehnologiju pogona na sve kota?e. Ne treba zanemariti i njegovu privla?nu prednju masku koja pokazuje da je novi GLE 53 pravi ?lan AMG obitelji”, navodi Tobias Moers, izvršni direktor tvrtke Mercedes-AMG GmbH.

Uvijek lijepo ostaje u liniji: šest-cilindri?ni motor s dvostrukim prednabijanjem
Srce ovog modela je elektrificirani 3.0-litreni motor s turbo punja?em i elektri?nim pomo?nim kompresorom. Ovaj 6-cilindri?ni linijski motor generira snagu od 320 kW (435 KS) i razvija maksimalni okretni moment od 520 Nm. Njegov EQ Boost starter generator nakratko osigurava dodatnih 16 kW snage i 250 Nm okretnog momenta te dodatno napaja 48 V elektri?ni sustav vozila.
EQ Boost starter-alternator kombinira motor i alternator u jedan snažan elektri?ni motor i ugra?en je izme?u motora i mjenja?a. Ova inovacija te inteligentno punjenje preko elektri?nog pomo?nog kompresora i turbo punja?a na ispušne plinove imaju isti cilj: unaprje?enje poznatih AMG performansi i dinamike vožnje, ali tako?er smanjenje potrošnje goriva i emisija. Ta promjena pokazala se uspješnom: GLE 53 4MATIC+ ubrzava od nule do 100 km/h za samo 5,3 sekundi i doseže elektroni?ki ograni?enu brzinu od 250 km/h.

Doista pove?ava pritisak: elektri?ni pomo?ni kompresor
Ovaj elektri?ni pomo?ni kompresor postiže visoku razinu tlaka prednabijanja bez ikakvog kašnjenja dok se ne uklju?i veliki turbo punja? pogonjen ispušnim plinovima. Kao rezultat toga, ovaj 3.0-litreni motor ekstremno spontano reagira na gas i pruža dinami?ni odziv bez turbo rupe. Dodatni bonus je vrlo visoka razina profinjenosti ovog šest-cilindri?nog linijskog motora.

Bit ?e naelektriziran: 48 V elektri?ni sustav vozila
Ali EQ Boost starter-alternator može u?initi još više. Tako?er napaja ugra?eni 48 V elektri?ni sustav. Konvencionalni 12 V elektri?ni sustav napaja se preko nove mreže – uz pomo? DC/DC pretvara?a. 48V akumulator pove?ava ukupni elektri?ni kapacitet u vozilu, što omogu?uje napajanje još više elektri?nih sustava. Dodatna prednost: jednaka snaga zahtijeva samo ?etvrtinu struje konvencionalnog sustava. Rezultat toga je da oži?enje može biti tanje, a time i lakše, što indirektno doprinosi smanjenju potrošnje. Postoje?i 12 V sustav napaja potroša?e kao što su svjetla, kokpit, zasloni informacijsko-zabavnog sustava i kontrolne jedinice.

Tako?er radi hibridno: EQ Boost starter-alternator
EQ Boost starter generator je klju?na komponenta 48 V sustava i ne samo da služi kao alternator nego je i odgovoran za hibridne funkcije. Ovo omogu?uje uštede goriva koje su prethodno bile rezervirane za visokonaponsku hibridnu tehnologiju. EQ Boost starter-alternator je po prvi put tako?er odgovoran za kontrolu broja okretaja u praznom hodu.
Hibridne funkcije omogu?avaju 16 kW dodatne snage i 250 Nm okretnog momenta, obnavljanje energije, prebacivanje to?ke optere?enja, režim krstarenja i skoro neprimjetno pokretanje motora sa start/stop funkcijom.

Zbog toga što je uklonjen remenski prijenos za pomo?ne komponente na prednjoj strani motora, dužina ugradnje novog šest-cilindri?nog motora je zna?ajno smanjena u odnosu na konvencionalne šest-cilindri?ne motore. To stvara prostor za sustav naknadnog tretmana ispušnih plinova koji je ugra?en u blizini motora, što ga ?ini posebno u?inkovitim. Filtar ?estica je jedini dio sustava kontrole emisija koji je ugra?en ispod podnice.
Specijalno akusti?no iskustvo osigurano je zahvaljuju?i opcijskom podesivom AMG Performance ispušnom sustavu. Promjenjivo podesive zaklopke ispuha nude opciju promjene zvuka vozila pritiskom na tipku. Ovisno o programu vožnje, karakteristike zvuka se mijenjaju od nenametljive udobnosti do maksimalne emotivne privla?nosti.

Brzo prebacivanje: AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
AMG SPEEDSHIFT TCT 9-stupanjski automatski mjenja? (TCT = Torque-Clutch Transmission) osigurava emocionalno prebacivanje stupnjeva s ekstremno kratkim vremenima prebacivanja. Optimalno je uskla?en s motorom i jam?i agilno kretanje tipi?no za AMG, kao i brzo prebacivanje – bez obzira na automatsko ili ru?no prebacivanje preko poluga iza upravlja?a. Prebacivanja prema gore ili dolje. Pogotovo u ”Sport+” i ru?nim režimima vožnje, mjenja? vrlo brzo reagira na naredbe. Višestruka prebacivanja u niže stupnjeve omogu?uju snažna pove?anja brzine, dok funkcija dvostrukog aktiviranja spojke ?ini operacije prebacivanja akusti?ki više emotivne.

Neograni?eno prianjanje: AMG Performance 4MATIC+ pogon na sve kota?e
Novi GLE 53 4MATIC+ opremljen je maksimalnim prianjanjem i dinamikom s AMG Performance 4MATIC+ potpuno promjenjivim pogonom na sve kota?e. Inteligentno upravljanje promjenjivo povezuje stalno pokretanu stražnju osovinu s prednjom osovinom i kontinuirano prora?unava optimalnu raspodjelu okretnog momenta – ovisno o uvjetima vožnje i željama voza?a. Time ovaj pogon na sve kota?e poboljšava uzdužnu dinamiku kao i prianjanje i popre?nu dinamiku. Rezultat: još snažnija ubrzanja iz mirovanja i za kratka ubrzavanja.

Ukupna stabilizacija: AMG ACTIVE RIDE CONTROL ovjes
Ponovo razvijen u Affalterbachu, AMG ACTIVE RIDE CONTROL ovjes, koji se temelji na AMG RIDE CONTROL+ zra?nom ovjesu, ?ini osnovu za iskustvo vožnje kojega karakteriziraju visoka razina agilnosti, neutralnog ponašanja u zavojima i optimalno prianjanje. Nova zna?ajka zna?ajno doprinosi AMG specifi?noj postavi za visoke razine dinamike vožnje: aktivna stabilizacija naginjanja s dva elektromehani?ka aktivatora koji rade neovisno jedan od drugoga na prednjoj i stražnjoj osovini kao i potpuno promjenjiva raspodjela okretnog momenta.

Ne samo da sustav smanjuje naginjanje u zavojima nego tako?er omogu?uje preciznije podešavanje zna?ajki ulaska u zavoje i promjene optere?enja. Tako?er pove?ava udobnost vožnje tijekom vožnje po pravcu jer su, na primjer, udarci zbog izbo?ina na jednoj strani ceste uravnoteženi. Kretnje karoserije mogu se aktivno i optimalno namjestiti prema uvjetima vožnje. To zna?i da voza? još bolje može iskusiti tipi?ne AMG-ove karakteristike vožnje, koje se odnose na dinamiku, preciznost i odziv upravljanja.

Druga prednost u usporedbi s obi?nim na hidraulici baziranim sustavima je zna?ajno brži odziv. AMG kontrola može sustav prilagoditi do 1000 puta u sekundi. Vrijeme uzorkovanja je time jednu tisu?inku sekunde. Tu je i mala masa komponenata u usporedbi s uobi?ajenim uvjetima.

Posebno duga?ak udah: zra?ni ovjes s kontinuirano prilagodljivom tvrdo?om
AMG RIDE CONTROL+ zra?ni ovjes s posebno sportskom postavom opruga/amortizera i prilagodljivom tvrdo?om ADS+ (Adaptive Damping System) kombinira izvanrednu dinamiku s visokom udobnoš?u vožnje. Karakteristike tvrdo?e mogu se unaprijed odabrati u tri režima rada, “Comfort”, “Sport” i “Sport+”, ?ime se omogu?uje više uo?ljiva razlika izme?u izvrsne udobnosti na duge pruge i sportske dinamike vožnje. Nadalje, tu su dvije nove razine za terensku vožnju – “Trail” i “Sand”.

Zahvaljuju?i pneumatskom samoporavnavanju prednje i stražnje osovine, GLE 53 4MATIC+ održava konstantnu visinu vožnje bez obzira na optere?enje vozila. Visina vozila op?enito se smanjuje za 15 mm u AMG DYNAMIC SELECT programima vožnje “Sport” i “Sport+”. U programu “Comfort” vozilo se spušta za 15 mm pri brzinama od 120 km/h. To smanjuje otpor zraka, a time i potrošnju. Osim toga, poboljšana je stabilnost upravljanja zahvaljuju?i nižem središtu ravnoteže. Kako bi se pove?ala udaljenost od tla na lošim cestama ili na rampama, visina karoserije može se pove?ati do 55 mm pritiskom na tipku i s upaljenim motorom – bilo da automobil miruje ili se kre?e.

Sve pod kontrolom: sportsko upravljanje i sustav ko?enja visokih performansi
Elektromehani?ki i na brzinu osjetljivi servo sustav upravljanja ima promjenjivi prijenosni odnos. Klijente ?e osvojiti AMG-specifi?nim prijenosnim odnosom nazubljene letve i preciznim povratnim informacijama. Nadalje, servo pomo? namješta se u dva stupnja, “Comfort” ili “Sport”. Konfiguracija se automatski aktivira na osnovi odabranog AMG DYNAMIC SELECT programa vožnje. Mogu se opcijski prilagoditi u bilo kojem trenutku preko “Individual” programa vožnje.

Sustav ko?enja visokih performansi i velikih dimenzija pouzdano usporava ovaj SUV visokih performansi ?ak i pri ve?im optere?enjima i kratkim zaustavnim putovima. Na prednjoj osovini ugra?eni su 400 x 36 mm interno ventilirani i perforirani integralni diskovi, kao i dvoklipne ?eljusti u srebrnoj boji s AMG natpisom. Straga, interno ventilirani integralni diskovi imaju dimenzije 345 x 25 mm i jednoklipne ?eljusti.

Odaberite svoj program: AMG DYNAMIC SELECT
GLE 53 4MATIC+ ima sedam programa vožnje: razine “Slippery”, “Comfort”, “Sport”, “Sport+” i “Individual” nadopunjene su s dvije za terensku vožnju specifi?ne postavke: “Trail” i “Sand”. AMG DYNAMIC SELECT prilago?ava bitne parametre kao što su odziv motora i mjenja?a, karakteristi?na krivulja gasa i upravljanja, tvrdo?a ovjesa ili ?ak i zvuk vozila. Uz odabir preko poluga na središnjoj konzoli ili AMG tipki na upravlja?u, programi su vizualizirani na plo?i s instrumentima i na multimedijskom zaslonu.
• “Slippery”: optimizirano za skliske uvjete na cesti, uz smanjenu snagu i ravnu krivulju okretnog momenta za dojam vožnje orijentiran na stabilnost.
• “Comfort”: udobna i štedljiva vožnja, npr. zahvaljuju?i ranijim prebacivanjima u više stupnjeve. Ovjes i upravlja? su postavljeni za udobnost.
• “Sport”: sportske karakteristike zahvaljuju?i agilnijem odzivu na pritisak papu?ice gasa, kra?im vremenima prebacivanja, ranijim prebacivanjima u niže stupnjeve prijenosa i zna?ajno emotivnijim prebacivanjima stupnjeva zahvaljuju?i dvostrukom aktiviranju spojke. Dinami?nija postava ovjesa i upravlja?a.
• “Sport+”: ekstremno sportskija karakteristika zahvaljuju?i još agilnijem odzivu na gas, snažnijem akusti?kom naglasku na dvostruko aktiviranje spojke tijekom prebacivanja u niže stupnjeve kao i selektivnoj kontroli momenta prilikom prebacivanja u više stupnjeve uz prigušenje cilindra za optimalna vremena prebacivanja. Ve?i broj okretaja u praznom hodu za brže kretanje. Još dinami?nija postava ovjesa, upravlja?a i pogonskog sklopa.
• “Individual”: individualno namještanje pogonskog sklopa, mjenja?a, AMG DYNAMICS sustava, ovjesa i ispušnog sustava.
• “Trail”: sigurna vožnja uz maksimalne performanse na mekanim, blatnjavim ili skliskim podlogama.
• “Sand”: sportska postava za najbolje mogu?e prianjanje i upravljivost na pjeskovitim padinama i pustinjskim dinama.
AMG DYNAMICS kontrola dinamike vozila integrirana je u AMG DYNAMIC SELECT programe vožnje. S razinama “Basic”, “Advanced” i “Pro” utje?e na npr. kontrolne strategije ESP® (Electronic Stability Program) sustava ili pogon na sve kota?e. Inteligentna kontrola pilota predvi?a željeno ponašanje vozila na osnovi akcija voza?a i podataka sa senzora. Spektar namještanja kre?e se od ekstremno stabilnog do jako dinami?nog. Uz to, tu su razine “Traction” i “Slide” u terenskim programima vožnje “Trail” i “Sand” uz deaktivirani ESP®.

Privla?i poglede: vanjština s AMG specifi?nom maskom hladnjaka
Izgled modela GLE 53 4MATIC+ privla?i poglede zahvaljuju?i svojoj ekskluzivnosti, mo?noj sportskoj i progresivnoj pojavi. Zahvaljuju?i AMG-specifi?noj maski hladnjaka s 15 okomitih kromiranih lamela, odmah je o?ito da je dio AMG obitelji. Jednako privla?ni su zvijezda u dvostrukom prstenu, uska prednja svjetla i privla?no A-krilo u prednjem donjem spojleru. Osim krilaca u vanjskim otvorima za zrak i ukrasnog elementa A-krila, prednji razdjelnik je tako?er izveden u srebrnoj krom boji. Lukovi kota?a u jednakoj boji kao i karoserija pružaju prostor za velike kota?e – standardno se ugra?uju 20-in?ni aluminijski kota?i s AMG natpisom. Opcijski je dostupno sedam izvedbi naplataka dimenzija od 20 do 22 in?a.

Vodoravna kromirana traka difuzora istaknutog stražnjeg donjeg spojlera i specijalni ispušni sustav s dva kromirana dvostruka završetka ispušnih cijevi isti?u snažnu pojavu stražnjeg dijela i širinu vozila. Opcijski AMG Night paket dodatno unaprje?uje izgled vozila. Uklju?uje toplinski izoliraju?a i zatamnjena stakla kao i prednji razdjelnik, ukrasne elemente u prednjem donjem spojleru i vanjskim otvorima za zrak, pokrovima zrcala, okvirima prozora, krovnim šinama, difuzoru i ukrasnom elementu ispušnih cijevi u profinjenoj crnoj boji.

Boja ljubavi: unutrašnji dizajn sa crvenim detaljima
Model GLE 53 4MATIC+ može se prepoznati po karakteristi?nim crvenim detaljima. To zapo?inje od sjedala koja se standardno presvla?e u ARTICO umjetnom kožom / DINAMICA mikro vlaknima u crnoj boji sa crvenim kontrastnim šavovima. Ne samo da nude optimalno bo?no držanje nego tako?er imaju i AMG specifi?ni dizajn i ”AMG” amblem na naslonima prednjih sjedala. Gornji dio plo?e s instrumentima presvu?en je ARTICO umjetnom kožom. Sportski izgled podcrtavaju crna obloga stropa i ukrasni elementi od brušenog aluminija sa svijetlim uzdužnim uzorkom.

Dodatni elementi za individualiziranje unutrašnjosti, izme?u ostaloga, uklju?uju razli?ite kožne presvlake sjedala i široku ponudu vrlo kvalitetnih ukrasnih elemenata. Karbonski AMG ukrasni elementi unutrašnjosti pružaju posebno sportski osje?aj.
Jedna od opcijskih zna?ajki ovog SUV modela je sklopivi tre?i red sjedala, ?ime GLE 53 4MATIC+ postaje sedmerosjed. Zahvaljuju?i Easy Entry funkciji potpuno elektri?ki podesivog drugog reda sjedala, zadnja dva putnika mogu lako pristupiti svojim sjedalima.

Stilski šik: AMG-specifi?ni prikazi MBUX sustava
Kao dio standardne opreme modela, GLE 53 4MATIC+ je inovativni operativni i koncept prikaza MBUX koji uklju?uje razni AMG specifi?ni sadržaj. Uz kokpit sa širokim zaslonom, plo?a s instrumentima i dodirni multimedijski zaslon opti?ki se kombiniraju u jednu jedinicu. Razne funkcije tako?er se mogu aktivirati preko inteligentne glasovne kontrole ”Hej Mercedes”. Opcijska MBUX Interior Assist funkcija tako?er omogu?uje intuitivnu i prirodnu uporabu razli?itih funkcija udobnosti i MBUX sustava prepoznavanjem pokreta i gesta.

Plo?a s instrumentima uklju?uje vlastite specifi?ne detalje kao što su AMG po?etni izbornik i ?etiri stila prikaza: “Classic”, “Sport” te AMG ekskluzivni “Supersport” i “Discreet”. Kada se odaberu AMG-specifi?ni DYNAMIC SELECT programi vožnje “Trail” i “Sand”, na plo?i s instrumentima mogu se odabrati i prikazati specifi?ne terenske postavke kao što su nagib, terena, nagib vozila i razina. U središnju konzolu integrirani su prekida?i za prikaz i kontrolu programa vožnje, mjenja?a, ovjesa, ESP® i ispušnog sustava.

Ruke lijepo sjede na upravlja?u: AMG Performance upravlja?
AMG Performance upravlja? presvu?en crnom Nappa kožom sa crvenim kontrastnim šavovima i oznakom 12 sati kombinira maksimalnu funkcionalnost, fizi?ki odziv visoke kvalitete i savršenu ergonomiju. Osim aluminijskim polugama mjenja?a, tako?er impresionira zahvaljuju?i dodirnim tipkama s intuitivnom uporabom. Cijeli informacijsko-zabavni sustav može se kontrolirati potezima prstiju. Inovativne tipke upravlja?a opcijski unaprje?uju upravlja? s okruglim kontrolerom s integriranim zaslonom ispod desne pre?ke upravlja?a te dvije okomito pozicionirane tipke zaslona u boji ispod lijeve pre?ke upravlja?a.

Vozite bolje: unaprijedite svoje vještine s AMG TRACK PACE funkcijom
Uz opcijsku funkciju AMG TRACK PACE, MBUX sustav je unaprje?en virtualnim inženjerom koji omogu?uje snimanje i detaljnu analizu do 80 za vozilo specifi?nih podataka, kao i vremena krugova na zatvorenim stazama izvan javnog prometa. Mnoge od ovih vrijednosti mogu se po želji prikazati na širokom kokpitu ili na opcijskom head-up zaslonu u stvarnom vremenu. Nakon odvezenih brzih krugova voza? može podatke koristiti za analizu i, po potrebi, poboljšanje svojih voza?kih vještina. Usto, mogu se mjeriti i spremiti vrijednosti ubrzanja i usporavanja (npr. 0-100 km/h, ¼ milje, 100-0 km/h).

Voza? može sam spremiti bilo koje staze i snimiti ih za kasnije snimanje podataka vozila. Zahvaljuju?i novo razvijenom algoritmu koji odre?uje poziciju vozila što je preciznije mogu?e, AMG TRACK PACE ?ak detektira kada si?ete sa staze ili ako je staza skra?ena. To se postiže korištenjem GPS podataka i senzora u vozilu (ubrzavanje, žiroskop, kut upravljanja, brzine vozila).
Dodatna aplikacija za pametne telefone unaprje?uje AMG TRACK PACE na ovim stazama s funkcijama kao što su video snimanje vožnje, opcije individualizacije snimljenih video zapisa i fotografija, kao i dijeljenje iskustava na društvenim mrežama.

Sportski miris: gorivo za osjetila
Kao dio AIR-BALANCE paketa postoji ekskluzivni miris za unutrašnjost s nazivom “AMG#63”. To je inspiriraju?i sportski miris koji odgovara duhu ove marke sportskih automobila.

Kratki pregled podataka

  Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+
Cilindri/raspored 6/u liniji
Zapremina (cm3) 2999
Snaga motora s unutrašnjim sagorijevanjem (kW/KS) 320/435
pri o/min 6100
EQ Boost snaga (kW/KS) 16/22
Maks. okretni moment motora s unutrašnjim sagorijevanjem (Nm) 520
pri o/min 1800-5800
maks. EQ Boost moment (Nm) 250
Potrošnja goriva, kombinirana (l/100 km) 9,3*
Kombinirane CO2 emisije (g/km) 212*
Klasa u?inkovitosti C
Ubrzanje 0-100 km/h (s) 5.3
Maksimalna brzina (km/h) 250**

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com