Advertisements

Predstavljen novi Mercedes-Benz GLC

Sloboda u najljepšem obliku – to je ono što predstavlja Mercedes-Benz GLC od svojeg debija na jesen 2015. godine. Kao i njegovi prethodnici, ovaj SUV kombinira izvanredne cestovne i terenske vozne karakteristike s prostranošću, praktičnošću i udobnošću.

Nadalje, najnovija generacija uključuje napredne pionirske tehnologije, prepoznatljiv dizajn, povezivost i tehnološki napredne informacijske i zabavne sustave. Time GLC još jednom demonstrira kako se elegantne i lako prepoznatljive značajke sigurnosti i inteligentne prilagodljivosti ove marke mogu uspješno kombinirati. Rezultat je SUV koji postavlja nove standarde, na cesti i na terenu.

Sa svojim prepoznatljivim izgledom, novim operativnim konceptom, inovativnim sustavima pomoći u vožnji i novom ponudom motora, GLC nudi najbolje iz svijeta Mercedes-Benza. Vanjski dizajn privlači širokom i sportski vizualnom pojavom. Mišićavo izvedene površine i prepoznatljivi detalji kao što su kromirani elementi, koji se sada standardno protežu od prednjeg do stražnjeg kraja, redizajnirana prednja svjetla i snažno istaknuta prednja maska osiguravaju upečatljiv terenski karakter. Unutrašnjost kombinira luksuz i korisničku prihvatljivost na beskompromisan način: Izrada je na uobičajeno visokoj razini. a zaslon informacijsko-zabavnog sustava ima veće dodirne zaslone. Štoviše, najnovija generacija MBUX – Mercedes-Benz User Experience multimedijskog sustava impresionira intuitivnim i raznovrsnim operativnim opcijama kao što su dodir, kontrola gestama i optimizirani sustav glasovnih naredbi. Sustavi pomoći u vožnji značajno su prošireni i nadopunjeni funkcijom upozorenja prilikom izlaska, funkcijom koridora za slučaj nužde i funkcijom detektiranja kraja kolone u prometnoj gužvi, da spomenemo samo neke. Novost također predstavlja Trailer

Manoeuvring Assist funkcija koja pruža pomoć prilikom manevriranja prikolicom unazad. U trenutku početka prodaje, sredinom 2019., GLC će biti opremljen novim benzinskim i dizelskim motorima najnovije Mercedes-Benz obitelji, s većom snagom i nižom potrošnjom – ostali motor naći će se u ponudi kasnije ove godine.

Najvažnija napredna rješenja modela GLC
• MBUX – inovativna telematika: Kombinacija multimedijskih na dodir osjetljivih zaslona, navigacije s proširenom stvarnošću, inteligentne glasovne kontrole s tipkom za razgovor ili ”Hej Mercedes” upitom, povezivosti i korisničkog sučelja sada dovodi model GLC u liniju s najnovijim tehnološkim standardima.
• Pogonski sustav: U GLC će se ugrađivati sljedeća generacija četiri cilindričnih benzinskih i dizelskih motora veće snage i značajno niže potrošnje goriva – kod benzinskih motora zahvaljujući novom 48-voltnom električnom sustavu s remenom pokretanim starterom-generatorom.
• Napredni sustavi pomoći: Active Distance Assist DISTRONIC i Active Steer Assist pružaju još udobniju podršku kako bi vozač održao sigurnu udaljenost i upravljanje. Brzina se namješta automatski ispred zavoja ili križanja. Active Steer Assist pomaže u formiranju koridora za slučaj nužde i kod promjene vozne trake. Rizik od potencijalnih sudara može se smanjiti funkcijom isključivanja Active Brake Assist sustava, autonomnim kočenjem ako vozač ne detektira promet iz suprotnog smjera.

Vanjski dizajn: prepoznatljiva pojava
Modernost, snaga i raznovrsnost: to utjelovljuje dizajn modela GLC. Dizajnerski izričaj modela GLC slijedi dizajnersku filozofiju senzualne čistoće i ilustrira pažljivo odabranu igru estetike, agilnosti i inteligencije. Izgled je ukupno još više sportski, a kromirani elementi sada se standardno protežu od prednjeg prema stražnjem kraju. Prepoznatljive linije, mišićavo oblikovane površine i prepoznatljivi detalji osiguravaju snažan terenski karakter. Prednji kraj na prvi pogled pruža dojam emocija, prisutnosti i dominantnosti. Ova dizajnerska poruka posebno je istaknuta standardnim LED High

Performance prednjim svjetlima s dnevnim svjetlima u obliku baklje, kao i snažno oblikovanom prednjom maskom s dinamično oblikovanim dvostrukim prečkama i dijamantnim uzorkom. Dostupne boje karoserije sada uključuju grafitno sivu – sa četiri aerodinamična kotača s promjerima od 17 do 19 inča i gumama s optimiziranim otporom kotrljanja koji predstavljaju još jednu novost.
AMG Line impresivno naglašava dinamičnu pojavu modela GLC – s kromiranom prednjom maslom u obliku dijamanta i prednjim donjim spojlerom sa specifičnim AMG dizajnom, kao i pravokutnim završecima ispušnih cijevi u stražnjem braniku. Uz sportska sjedala s istaknutim bočnim stranicama, ova dizajnerska linija i linija opreme uključuje optimalnu kombinaciju guma različitih dimenzija promjera od 19 do 20 inča (ovisno o tržištu).

Standardna LED High-Performance prednja svjetla su manja i više nagnuta, i imaju značajno modificirane konture: dnevna svjetla u obliku baklje nadopunjuju dizajn i jamče bolju prepoznatljivost Mercedes-Benzovog svjetlosnog izričaja. Opcijski su dostupna potpuno LED prednja svjetla s MULTIBEAM tehnologijom.

Sportski karakter vidljiv je i straga u potpuno revidiranom braniku i završecima ispušnih cijevi. Redizajnirana i u potpunosti LED stražnja svjetla također osiguravaju nepogrešivi svjetlosni potpis – s prepoznatljivim blokovima Mercedes-Benzovih SUV modela s pozadinskim osvjetljenjem. Sve u svemu, dizajn stražnjeg dijela ističe snažan karakter GLC generacije, zahvaljujući i dizajnu branika sa završecima ispušnih cijevi i kromirane zaštitne ploče podvozja koja ističe tipični SUV dizajn.

Unutrašnji dizajn: inteligencija susreće ergonomiju
Profinjeni materijali, precizna izrada i protočni oblici – to je ono što karakterizira unutrašnjost modela GLC: odlikuju ju protočne površine u kombinaciji sa čistim linijama i neodoljivim proporcijama. Unutrašnjost osnovne izvedbe je u crnoj boji. Središnja konzola uključuje elegantni ukrasni element, dostupan u piano sjajnoj izvedbi, ili dvije izvedbe drveta – jasenovog drveta otvorenih pora i lješnjaka. Linije obloga od plemenitog drveta na središnjoj konzoli primjer su vrhunske kvalitete izrade.

Multifunkcijski upravljač dostupan je u dvije izvedbe i potpuno je revidiran. Njegov prepoznatljivi dizajn prečki još više ističe sportski karakter vozila. Usto, uporaba Active Distance Assist DISTRONIC sustava i na dodir osjetljivih tipki za kontrolu ploče s instrumentima i multimedijskog sustava te glasovnih naredbi šalje jasan signal koji je usmjeren prema budućnosti.

Korisnik upravlja funkcijama telematike koristeći jedan prst ili geste s više prstiju, takozvanu multi-touch kontrolu, na višefunkcijskoj dodirnoj površini na središnjoj konzoli. Služi kao alternativa glasovnim naredbama i dodatno nudi mogućnost ručnog unosa slova, brojeva ili specijalnih znakova. Dodirna površina ne osigurava samo jasne fizičke povratne informacije nego i akustičke povratne informacije.

ENERGIZING kontrola udobnosti: praktično povezivanje
Nakon duge vožnje na odredište stignite opušteni: Opcijska ENERGIZING kontrola udobnosti omogućuje da razni sustavi u vozilu kombiniraju snage kako bi se kreirala optimalna okolina. To integrira svjetlosne i glazbene atmosfere, klimatizaciju, prikladne glazbene i video sadržaje, kao i funkciju masiranja, grijanja i provjetravanja sjedala. ENERGIZING COACH funkcija koristi podatke iz vozila i okoline kako bi preporučila jedan od programa koji odgovara situaciji i osobi. Uz pomoć prikladnog Garmin® sata, osobni rezultati kao što su razina stresa ili kvaliteta sna,čine preporuke još preciznijima.

MBUX: intuitivna uporaba
Dobro osmišljen, ergonomski, udoban – ovo su smjernice koje su slijeđene tijekom razvoja koncepta uporabe i prikaza koji se koristi u modelu GLC. Fokus je na interakciji s vozilom i njegovim funkcijama uz pomoć gesta, dodira ili glasovnih naredbi. To je omogućeno najnovijom generacijom telematike Mercedes-Benz User Experience koncepta, kojeg karakteriziraju intuitivna logika i široki raspon operativnih opcija. Ukupno gledajući, međusobna igra na dodir osjetljivih zaslona, navigacije s proširenom stvarnošću, inteligentnih glasovnih naredbi i korisničkog sučelja postavlja nove standarde.

Ukupno postoji pet različitih mogućnosti interakcije s informacijsko-zabavnim sustavom modela GLC:
• Preko dodirne kontrole multimedijskog zaslona u sredini
• Uporabom na dodir osjetljivih tipki na multifunkcijskom upravljaču
• Uz pomoć multifunkcijske dodirne površine na središnjoj konzoli
• Koristeći kontrolu gestama s unutrašnjim pomoćnikom
• Uz pomoć glasovnih naredbi, bilo preko tipke za razgovor na upravljaču ili izrazom ”Hej Mercedes”.

Informacije koje vozač treba prikazane su na dva zaslona visoke razlučivosti. Opcijski, ploča s instrumentima ima dijagonalu od 12,3 inča. Slobodnostojeći multimedijski zaslon u sredini dostupan je u dvije veličine: sedam inča s rezolucijom od 960 x 540 točaka i 10,25 inča s rezolucijom od 1920 x 720 točaka. Vozač može birati između tri individualne reprezentacije kako bi odgovarale raspoloženju ili unutrašnjosti: “Classic“ predstavlja napredak klasičnog prikaza, “Sport“ predstavlja tehnološki napredan prikaz visokog kontrasta, dok “Progressive“ vizualizira modernu notu smanjenog oblika.

Grafika briljantne kvalitete podcrtava sveobuhvatnost ove intuitivne operativne strukture. Novost predstavljaju na dodir osjetljivi multimedijski zaslon i na dodir osjetljive tipke na multifunkcijskom upravljaču za kontrolu ploče s instrumentima i multimedijskog sustava.
Još jedan lagani način uporabe multimedijskog sustava je Interior Assistant funkcija. Kamera u stropnoj kontrolnoj ploči detektira pokrete ruke kako se približava dodirnom zaslonu ili dodirnoj površini središnje konzole. Sustav pravi razliku između gesti vozača i suvozača, što mijenja prikaz na medijskom zaslonu, povećavanjem ili isticanjem individualnih elemenata. Točka detekcije također se može uključiti i isključiti ručnom kontrolom. U ovom slučaju, svjetlo u stropnoj konzoli slijedi pokrete vozača kada nešto traži na sjedalu suvozača. Uz to, tu je opcija uporabe omiljene funkcije multimedijskog sustava uz pomoć prethodno spremljene specifične geste.

Još jedna istaknuta značajka u kombinaciji s MBUX sučeljem je opcijski VR prošireni video koji nadopunjuje navigaciju na koristan način. Kamera, koja je ugrađena ispred unutrašnjeg osvrtnog zrcala, snima okolinu i automatski prikazuje informacije na multimedijskom zaslonu i nadopunjuje video sliku. To uključuje prometne znakove, informacije o skretanjima, kućnim brojevima ili nazivima. To čini orijentaciju – kao što je traženje određene adrese – značajno lakšom.

Revidirani sustav glasovne kontrole čini uporabu još praktičnijom i prirodnijom. Uz pomoć glasovnih naredbi sustav može pročitati tekstualne poruke, a vozač može upravljati audio sustavom ili pristupati funkcijama vozila kao što je, na primjer, klimatizacija. Sustav ne zahtijeva memorirane naredbe – korisnik, na primjer, ima slobodu na različite načine izgovoriti adresu željenog odredišta ili postaviti pitanje u svezi s vremenskim prilikama. Još jedna mogućnost: aktiviranje glasovne kontrole s frazom ”Hej Mercedes”. U ovu svrhu može se koristiti tipka za razgovor na upravljaču.

Nove značajke u modelu GLC su standardna KEYLESS GO funkcija pokretanja koristeći start-stop tipku u obliku turbine i opcija aktiviranja sustava pomoći u vožnji na multimedijskom zaslonu. Korisnik bira i aktivira programe vožnje preko DYNAMIC SELECT prekidača na središnjoj konzoli. Multimedijski zaslon prikazuje različite programe vožnje u skladu s određenom opremom. Vozač može birati između različitih unaprijed konfiguriranih i jednog individualnog programa vožnje. Ovisno o pogonskom sklopu i izvedbi ovjesa, moguće je birati između pet i sedam programa vožnje. Uz programe “Comfort“, “ECO“, “Sport“, “Sport +“ i “Individual“ za prilagođavanje upravljača, ovjesa ili pogonskog sklopa, Off-Road Engineering Package nudi dva programa “Off-Road“ i “Off-Road +“.

Nova ponuda motora: snažna učinkovitost

GLC dolazi na startnu liniju s potpuno novim motorima. Prilikom početka prodaje bit će dostupni sljedeći modeli, s time da će druge izvedbe motora doći kasnije u ponudu:

  GLC 200 4MATIC GLC 300

4MATIC

GLC 200d

4MATIC

GLC 220d

4MATIC

GLC 300d

4MATIC

Cilindara/raspored 4/u nizu 4/u nizu 4/u nizu 4/u nizu 4/u nizu
Snaga (kW/KS)
Motor s unutrašnjim sagorijevanjem
145/197

 

190/258 120/163 143/194 180/245
Snaga električnog motora (kW)
Energy Recovery
Boost

10

10
Maksimalni okretni moment
Motor s unutrašnjim sagorijevanjem (Nm)
280 370 360 400 500
Maksimalni okretni moment
Električni motor (Nm)
150 150
Potrošnja goriva, kombinirana (l/100 km)[1] 7.4-7.1 7.4-7.1 5.5-5.2 5.5-5.2 5.8
CO2 emisije, kombinirane (g/km)[1] 169-161 169-161 145-137 145-137 153-151

 

Model GLC bit će opremljen sljedećom generacijom četiri-cilindričnih benzinskih i dizelskih motora. Ključna značajka M 264 dvolitrenog četiri-cilindričnog motora iz Mercedes-Benza je povećanje snage uz značajno nižu potrošnju goriva. U izvedbama GLC 200 i GLC 300, M 264 četiri cilindrični motor zamjenjuje prethodni M 274 motor, dok OM 654 četiri cilindrični dizelski motor zamjenjuje prethodni OM 651 motor.

Ova nova generacija motora od velike je važnosti za smanjenje CO2 emisija i predstavlja sustavni napredak u smislu smanjenja potrošnje goriva. Glavne tehnološke komponente su CAMTRONIC promjenjiva kontrola ventila, koja zagrijava ispušni sustav bez povećanja potrošnje, turbo punjač s dvostrukim vijkom i dodatni 48-voltni sustav s remenom pokretanim starterom-generatorom. Pogotovo kombinacija 48-voltnog ugrađenog izvora napajanja i remenom pokretanog startera-generatora povećava agilnost, poboljšava karakteristike udobnosti te značajno smanjuje potrošnju goriva. To je omogućeno time što sustav dozvoljava bitne hibridne funkcije kao što su ”obnavljanje energije”, ”trenutno pojačanje” i ”režim krstarenja” bez visokonaponskih komponenata – konkretno, pojačanje, obnavljanje energije do 10 kW (u rasponu do 2500 o/min) i rad u režimu krstarenja s isključenim motorom.

Stroži zahtjevi i niže granične vrijednosti – četiri-cilindrični OM 654 dizelski motor projektiran je s fokusom na dodatno smanjenje potrošnje i emisija, kao i smanjenje operativnih troškova i povećanje snage motora.

Najvažnije komponente sustava za naknadni tretman ispušnih plinova direktno su ugrađene na motor radi učinkovitog smanjenja emisija. Nadalje, mjere za toplinsku izolaciju i dodatno razvijeni premazi kao što je SCR tehnologija (Selective Catalytic Reduction) uzrokuju dodatno smanjenje emisija. Kako bi se dodatno smanjile emisije dušičnih oksida, OM 654 motor opremljen je dodatnim u pod ugrađenim SCR katalizatorom. Kao rezultat toga, motor već danas zadovoljava RDE (Real Drive Emissions) zahtjeve.
OM 654 četiri-cilindrični dizelski motor kombinira se s 4MATIC pogonom na sve kotače i 9G-TRONIC automatskim mjenjačem koji podržava dinamičan i štedljivi stil vožnje.

DYNAMIC BODY CONTROL: ovjes prema želji
Uz nadopunu modela, GLC se po prvi put oprema DYNAMIC BODY CONTROL ovjesom s podesivom tvrdoćom prednje i stražnje osovine. Ovisno o uvjetima vožnje, brzini i stanju na cesti, tvrdoća se individualno kontrolira za svaki kotač u kombinaciji s motorom, mjenjačem i upravljačem. Osim toga, ovjes se može kombinirati sa sportskim sustavom upravljanja s direktnijim prijenosnim odnosom. Upravlja se preko DYNAMIC SELECT prekidača i nudi tri stupnja za odabir: dva stupnja, “Sport“ i „Sport +“ omogućuju kruću postavu ovjesa, dok “Comfort“ stupanj nudi posebno udobnu vožnju.

DYNAMIC SELECT: više od postavki
SUV dostojan svog naziva: kao i obično, GLC je uvjerljiv na skoro svakoj vrsti terena i u skoro svim teškim vremenskim uvjetima. Nove kontrole Off-Road Engineering Package i DYNAMIC SELECT sustava s proširenim funkcijama u skladu sa specifikacijama odgovaraju na individualne zahtjeve vozača u smislu upravljanja i zahtjeva koje postavljaju određeni uvjeti na cesti. Vozač može odabrati dva terenska režima vožnje preko DYNAMIC SELECT prekidača na središnjoj konzoli: “Off-Road” režim je posebno prikladan za terene, šljunak, pijesak i snijeg, dok je “Off-Road +“ režim savršen za teške terene sa stjenovitim ili strmim padinama. 4MATIC pogon na sve kotače nanovo je razvijen od samog početka. Trostupanjska izvedba ESP® sustava sa širim rasponom sada nudi još više dinamike u “Sport“ i “Sport +“ programima vožnje. Time GLC još jednom dokazuje svoju raznovrsnost – i na terenu.

Sustavi pomoći u vožnji: sigurna podrška
U Njemačkoj 85 posto klijenata navodi ”siguran” kao top karakteristiku koja se tiče modela GLC – a osim zbog tipičnih SUV prednosti, to je i zbog inteligentnih sustava pomoći u vožnji. Raspon i razina ovih sustava u novom modelu dodatno su povećani i time je povećana podrška vozaču u smislu sigurnosti i udobnosti. Driving Assistance Package (opcijski dodatak ovisno o državi i opremi) u modelu

GLC između ostaloga uključuje:
• Active Distance Assist DISTRONIC s funkcijama:
▪ Kočenje u slučaju stacionarnih objekata
▪ Prošireno automatsko ponovno pokretanje u prometnoj gužvi u kombinaciji s Active Parking Assist (interna oznaka) i navigacijom
▪ Aktiviranje ”režima krstarenja” u ECO režimu vožnje
• Active Steer Assist s funkcijama:
▪ Active Emergency Stop Assist – s automatskim otključavanjem i slanjem SOS poziva u MB centar u slučaju nužde nakon potpunog zaustavljanja vozila (ovisno o državi)
▪ Active Lane Change Assist u kombinaciji s navigacijom
▪ Funkcija koridora u nuždi: u prometnim gužvama na autocestama pri brzinama ispod 60 km/h
Active Speed Limit Assist uz odgovor na promjenu ograničenja brzine u kombinaciji s Traffic Sign Assist
• Namještanje brzine prema ruti – prije zavoja, kružnih tokova, naplatnih kućica, T-križanja, kao i prije skretanja/izlaza s autoceste/brze ceste – smanjenje brzine vozila i u slučaju detekcije ”kraja kolone u prometnoj gužvi”, u kombinaciji s navigacijom
• Evasive Steering Assist
• Active Lane Keeping Assist
• Active Blind Spot Assist
• Active Brake Assist s isključivanjem i funkcijom detekcije poprečnog prometa
• PRE-SAFE® PLUS

Kad se aktivira Active Distance Assist DISTRONIC s namještanjem brzine prema ruti, novi GLC je u mogućnosti prepoznati i odgovoriti na prometne gužve ili sporokretajući promet uz pomoć informacija LiveTraffic funkcije prije nego što sam vozač postane svjestan ove prepreke. Kad se detektira prometna gužva (te ako vozač ne odabere odgovarajuću akciju), DISTRONIC kao mjeru opreza smanjuje brzinu na približno 100 km/h. To je nadopunjeno poboljšanom Active Lane Keeping Assist funkcijom i dodatnim funkcijama Active Emergency Stop Assist funkcije.
Active Braking Assist, uz funkciju kočenja u slučaju detekcije kraja prometne kolone, smanjuje rizik od potencijalnog sudara prilikom skretanja, na primjer, ako vozač ne uoči promet iz suprotnog smjera.

Ako postoji opasnost od sudara s vozilima iz suprotnog smjera prilikom skretanja preko vozne trake, GLC može zakočiti pri brzinama koje su tipične za ovakve manevre. Intervencije u sustavu kočenja aktiviraju se ako vozač signalizira namjeru skretanja i ako vozilo može zakočiti do zaustavljanja prije prelaska preko oznaka na cesti. Vozila iz suprotnog smjera detektiraju radar dugog dometa u prednjem dijelu i stereo višenamjenska kamera.

Active Steer Assist vozaču čak pomaže u stvaranju koridora za nuždu na cestama s više traka. U skladu s propisima, vozilo za orijentaciju koristi rub vozne trake, ovisno o voznoj traci, a na autocesti ispod 60 km/h okolinu i detektirane oznake vozne trake.
Također je moguće provesti pojednostavljeni manevar pretjecanja s aktiviranim Active Distance Assist DISTRONIC: kad vozač uključi pokazivač smjera pri brzinama između 80 i 180 km/h na cestama s više voznih traka, Active Lane Change Assist može pomoći u promjeni voznih traka.

Funkcija upozorenja pri izlasku smanjuje rizik od neuočavanja približavajućeg vozila ili biciklista prilikom otvaranja vrata. Funkcija upozorenja pri izlasku aktivna je samo kad vozilo miruje. Kad vozač ili suvozač otvori vrata i približava se vozilo, sustav emitira vizualno i zvučno upozorenje. Funkcija je aktivna do tri minute nakon isključivanja motora. U kombinaciji s ambijentalnim svjetlom, svjetla utora kvake vrata, džepa u vratima i osvjetljenje obloga trepću crvenom bojom.

Kao opcija, dostupan je Active Parking Assist. Nakon pritiska na tipku Active Parking Assist sustav prikazuje sva identificirana parkirna mjesta u neposrednoj okolini na multimedijskom zaslonu pri brzinama ispod 35 km/h. Vozač odabire manevar parkiranja preko dodirne površine, dodirnog multimedijskog zaslona ili desne kontrole multifunkcijskog upravljača – sustav nakon toga osigurava pomoć pri kretanju u i iz paralelnih i poprečnih parkirnih mjesta.

U kombinaciji s nadzorom mrtvog kuta, Parking Assist PARKTRONIC može vozača upozoriti na poprečni promet prilikom kretanja unazad iz poprečnih parkirnih mjesta te također prema potrebi inicirati autonomno kočenje. Parking Assist PARKTRONIC emitira vizualno i akustično upozorenje na prepreke koje su detektirane uz pomoć šest ultrazvučnih senzora u svakom braniku. Prepreke mogu biti ispred, sa strane ili iza vozila te se mogu detektirati pri brzinama do približno 10 km/h.

Još jedna istaknuta značajka je opcijska funkcija Trailer Manoeuvring Assist, koja pruža podršku vozaču prilikom manevriranja unazad. Sustav koristi senzore u glavi kuke za vuču i magnetski prsten kako bi izmjerio kut između vozila za vuču i prikolice. 360-stupanjska kamera nudi bolji pogled na okolinu prilikom parkiranja i manevriranja kao i virtualni pogled iz ptičje perspektive. Dodatni zoom režim olakšava približavanje i kvačenje prikolice, a slika na multimedijskom zaslonu uključuje novu animaciju, dok je kvaliteta slike također značajno poboljšana.
Car-to-X komunikacija podržava vozača pružajući mu aktualne informacije i upozorenja na opasne situacije na cesti. Radijska razmjena informacija između vozila i prometne infrastrukture vozača vizualno i/ili akustički informira o potencijalnim opasnostima.

Snaga. Pokretan predanošću

Nova generacija modela GLC označava početak novog poglavlja priče o uspjehu: model se značajno bolje prodavao nego njegov prethodnik u prvoj cijeloj godini prisutnosti na tržištu. Mercedes-Benz trenutačno ima vrlo uspješnu prisutnost u SUV segmentu sa sedam modela (GLA, GLC, GLC Coupé, GLE, GLE Coupé, GLS, G-klasa). Nema sumnje: SUV modeli igraju bitnu ulogu u ponudi i uspjehu ove marke. Do danas je klijentima u cijelom svijetu isporučeno preko pet milijuna SUV modela iz Mercedes-Benza.

Advertisements