Opel GT X Experimental: vizija Opelove budu?nosti

0
212

Opel nudi pogled na budu?nost svoje marke kroz novi koncept. Njegovo ime: Opel GT X Experimental – posve elektri?ni kompaktni SUV dug 4,06 metara s pet vrata i ljepotom limuzine, koji vrvi inovativnim idejama. GT X Experimental utjelovljuje Opelove vrijednosti i viziju te nudi pogled u budu?nost Opelovih modela. Tvrtka je tijekom predstavljanja strateškog plana PACE! prošlog studenog ve? najavila da ?e dodatno izoštriti svoj profil, a GT X Experimental prvi je opipljiv rezultat tog procesa.

„S planom PACE! imamo vrlo jasnu viziju kako ?emo stvoriti uspješnu budu?nost za Opel. Fokus na snažan identitet marke koji definiraju naše vrijednosti – njema?ko, pristupa?no, uzbudljivo – igra klju?nu ulogu u našem povratku u održivi uspjeh. Ovaj koncept pokazuje kako ?e se te vrijednosti ubudu?e ogledati u našim proizvodima. Naši inženjerski i dizajnerski timovi savršeno su to ostvarili kroz GT X Experimental. On daje jasnu ideju kako Opel vidi mobilnost budu?nosti“, rekao je Michael Lohscheller.

Opelov pionirski duh pokre?e strast prema demokratizaciji tehni?kih inovacija
Tijekom faze osmišljavanja koncepta Opel je pokrenuo sveobuhvatan i intenzivan postupak razmišljanja o sebi i svojim vrijednostima. Opel se može osvrnuti na svojih 156 godina postojanja u industriji po?evši od precizne mehanike i gotovo 120 godina konstrukcije automobila potpomognute stalnim nastojanjem da se uzbudljive i relevantne inovativne tehnologije u?ine dostupnim svima. U cijeloj Opelovoj povijesti specifi?an „Opelov na?in“ može se sažeti u ove tri vrijednosti: njema?ko, pristupa?no i uzbudljivo. Što se ti?e budu?nosti, ova marka želi ostati ukorijenjena u najmoderniji i pozitivan izraz svojih njema?kih korijena – inženjerska izvrsnost, izvorna fascinacija dobro konstruiranim strojevima, intenzivni fokus na funkcionalnost, kvalitetu i pouzdanost – i obogatiti ga toplinom i svjetonazorskom otvorenoš?u. Inspiriran Opelovim inovativnim duhom, novi GT X Experimental uhvatio je bit tvrtkine bogate tradicije i obe?ava uzbudljivu budu?nost. Spaja njema?ko inženjerstvo, preciznost i kvalitetu s vizionarskim inovacijama da bi predstavio ideju Opelovih automobila za 2020-e: izražajan, ?ist izgled, a opet posve pristupa?an i usredoto?en na korisnika.

Opel je odlu?io utjeloviti viziju svojih budu?ih automobila u kompaktnom SUV-u dugom samo 4063 mm (me?uosovinski razmak: 2625 mm; širina: 1830 mm; visina s antenom: 1528 mm): SUV-ovi su trenuta?no najpopularnija vozila na tržištu i Opel želi ponuditi model koji ?e se još više svidjeti široj javnosti. No da bi to postigao, SUV mora postati i u?inkovitiji nego ikad prije. Upravo je zato Opel GT X Experimental utemeljen na laganoj arhitekturi, smanjenih je dimenzija i vozi na 17-in?nim kota?ima koji vizualno izgledaju ve?i radi što udobnije vožnje, ali i dojmljivijeg izgleda. U skladu s planom PACE! koji je obe?ao da ?e se do 2024. u ponudi na?i elektrificirana verzija svakog Opelova modela, Opel GT X Experimental je posve elektri?ni automobil koji crpi snagu iz kompaktne litij-ionske baterije nove generacije snage 50 kWh s induktivnim punjenjem. Opel GT X Experimental ne pretvara se da nudi posve autonomnu vožnju, no ima autonomne funkcije vožnje 3. razine, što zna?i da može rukovati svim aspektima vožnje, ali se voza? mora mo?i odazvati na zahtjev za intervenciju.

?isto?a i izražajnost: to je budu?nost Opelova dizajna
GT X Experimental predstavlja inovativnu tehnologiju profinjene jednostavnosti. Potpredsjednik za dizajn Mark Adams i njegov tim razvili su cijelu filozofiju Opelova specifi?nog, njema?kog dizajna, spajaju?i ?isto?u s emotivnom privla?noš?u. Kod modela GT X Experimental svaka uobi?ajena funkcija, svaki modul automobila preispitan je s ciljem postizanja ?isto?e dizajna uklanjanjem svih nepotrebnih elemenata. To je nešto što dizajnerski tim naziva „vizualna detoksikacija“.

Karoseriju koncepta Opel GT X Experimental krase robusne proporcije uparene s prekrasno strukturiranim i ?istim povezanim površinama. Njegovu snažnu siluetu naglašava dojmljiv grafi?ki element koji razdvaja gornji i donji dio. Donji dio je obojan u blistavu svijetlosivu boju, dok je cijeli gornji dio, uklju?uju?i poklopac motora, staklo i krov, u skoro posve crnoj boji, to?nije no?noj crnoj. Izme?u njih je istaknut Opelov žuti prepoznatljivi element koji se proteže cijelim automobilom i daje dojam strukture i dinami?nosti. Ta shema boja asocira na Opelovu tradicionalnu sivu/crnu/žutu boju, ali uz poseban „štih“ koji stvara svjež i moderan dojam. GT X Experimental do?ekuje putnike prostranim i nesmetanim pristupom zahvaljuju?i vratima sa šarkama straga, pri ?emu se sva ?etvora vrata otvaraju široko, do 90 stupnjeva, daju?i konceptu pristupa?an karakter. Spuštaju?e panoramsko vjetrobransko staklo/krov sežu posve straga do stražnjih sjedala, pove?avaju?i svjetlo u kabini SUV-a i osje?aj otvorenosti i prostranosti.

Opelovi dizajneri sveli su na apsolutni minimum i tradicionalne tzv. „crte prekida“ na karoseriji, koje su nužne za razli?ite otvore kao što su vrata i poklopac motora. Gornja crta prekida svih vrata skrivena je žutim detaljem, a ona na stražnjim vratima poklapa se s otvorom prtljažnika. Lišena uobi?ajenih elemenata kao što su kvake na vratima i vanjski retrovizori, karoserija je glatko platno koje se omata oko iznena?uju?ih detalja kao što su male kamere ugra?ene u žute grafi?ke detalje zbog kojih bo?ni dijelovi poklopca motora vizualno iska?u, zamjenjuju?i vanjske retrovizore.

Kao protuteža toj vizualnoj detoksikaciji, poneki grafi?ki detalj podiže energi?nost izgleda
modela GT X Experimental. Podrezani trokuti i gravirani ukras duž praga ispod stražnjih vrata s voza?eve strane: u jednom od njih je mali šesterokutni LED zaslon koji prikazuje razinu napunjenosti baterije. 17-in?ni kota?i izgledaju puno ve?i zahvaljuju?i robusnim gumenim naplatcima koji se prelijevaju preko felge i vizualno pove?avaju tamnoplave gume. Žute crte duž obruba odraz su žutog prepoznatljivog elementa na karoseriji i okružuju elektroni?ki simbol munje koji stoji dok se kota?i okre?u. A da bi se naglasio SUV-ovski karakter automobila, na donjem su dijelu karoserije zaštitne plo?e, daju?i snažnom stavu GT X Experimentala još robusniji dojam.

“Opel GT X Experimental utjelovljuje duh klju?nih vrijednosti naše marke – njema?ko, pristupa?no, uzbudljivo. To je pristupa?an koncept s kojim se ljudi mogu poistovjetiti. On samopouzdano spaja izvedbu ?istog i izražajnog dizajna s naprednim tehnologijama koje olakšavaju život. Jasno je da to vozilo predstavlja vrlo uzbudljivu budu?nost naše marke“, rekao je Mark Adams.

Opelov kompas i Opelov vizir – novi vizualni identitet budu?ih modela
GT X Experimental prvi put otkriva i novu temu prednjeg i stražnjeg dijela budu?ih modela. „Opelov kompas“ organizira elemente dizajna duž dvije snažne osi koje se sijeku u munji. Legendarni simbol ove robne marke sada je pravo sjecište, i to više nego ikad. U još ?iš?oj i preciznijoj izvedbi središnji nabor na poklopcu motora predstavlja okomitu os, koja se produžuje ispod munje. Vodoravnu os predstavljaju Opelova tipi?no oblikovana i prepoznatljiva svjetla za dnevnu vožnju u obliku krila koja ?e se sretati i na svim budu?im Opelovim vozilima. Stražnji dio prati rešetku i pokazuje Opelov kompas u svoj njegovoj ?isto?i, s munjom u koju se stje?u vodoravna linija stražnjih svjetala u obliku krila i okomita linija krovne antene u obliku peraje do naglašenog nabora na odbojniku.

Slijede?i temu Opelova kompasa i u skladu s pristupom stvaranja naj?iš?eg mogu?eg dizajna, Opelovi su dizajneri stvorili i novo lice Opela koje simbolizira pionirski duh ove tvrtke: Opelov vizir. Vizir je kompletan modul koji pod zatamnjenim pleksiglasom uokviruje sve visokotehnološke elemente i elemente marke kao što su LED znak munje koji pokazuje radno stanje vozila svijetljenjem u raznim bojama, LED matrix prednja svjetla, svjetla za dnevnu vožnju u obliku krila, kamere i senzori pomo?nih sustava te autonomne funkcije vožnje. Taj se elegantni modul proteže prednjim dijelom automobila netom ispod poklopca motora. Nov i prepoznatljiv Opelov vizir bit ?e jedan od glavnih elemenata dizajna svih Opelovih modela u dvadesetim godinama 21. stolje?a.

Interijer oko „minimalisti?kog panela“: vizualnom i digitalnom detoksikacijom do opuštaju?e oaze
Prozra?na unutrašnjost Opela GT X Experimental prati iste principe i nudi vizualnu i digitalnu detoksikaciju. Kabina je okružena panoramskim vjetrobranskim staklom/krovom i neprekinutim bo?nim prozorom, a njena glatko?a skriva brojne inovacije. Najistaknutija zna?ajka unutrašnjosti jest plo?a s instrumentima umetnuta u modul koji oponaša Opelov vizir – Opelov „minimalisti?ki panel“. Voza?u ?e dobrodošlicu poželjeti jedan široki zaslon koji pokazuje da mnoštvo zaslona, gumba i kontrola, kakvo se ?esto može vidjeti u današnjim produkcijskim vozilima, može biti suvišno. Minimalisti?ki panel omogu?uje voza?ima pristup najnovijim tehnologijama i potrebnim podacima, a pritom eliminira sve vizualne elemente koji odvla?e pažnju. ?isto?a dizajna interijera ogleda se i u pametnom pozicioniranju otvora za zrak – oni su skriveni iza zaslona tako da su površine svuda ?iste i glatke. Minimalisti?ki panel pokazuje i kako Opel omogu?uje tehnologiji da pojednostavni živote kupaca. Dva zaslona posve lijevo i desno od glavnog panela prikazuju bo?ne poglede s malih sko?nih kamera. Dizajn upravlja?a pojednostavljen je, dok središnji modul ponavlja oblik Opelova vizira. Kao njegov parnjak na kota?ima, LED Opelova munja u središtu ostaje uspravna bez obzira na okretanje upravlja?a.

Ovaj jednostavan visokotehnološki pristup proteže se cijelom unutrašnjoš?u. Primjerice, ?etiri sjedala izgledaju kao da lebde, dok uklonjivi zvu?nici smješteni ispod naslona za glavu omogu?uju krajnje bogato iskustvo zvuka, netipi?no za jedan automobil. I grafi?ki detalji naglašavaju jednostavnu ?isto?u dizajna interijera: tema podrezanog trokuta ponavlja se na naslonima sjedala te papu?icama gasa i ko?nice.

Ve? više od 50 godina Opelovi konceptni automobili predvi?aju Opelovu budu?nost

Naziv GT X Experimental podsje?a na Opelov pionirski konceptni automobil Experimental GT iz 1965. – pristupa?nu limuzinu koja je bila i prvi konceptni automobil jednog europskog proizvo?a?a automobila. Dodatni X isti?e Opelov plan daljnjeg razvoja proizvoda za tržište SUV-ova: predvi?a se da ?e 40 % svih Opelovih automobila prodanih 2021. biti SUV-ovi.

Tijekom proteklih desetlje?a Opel je koristio konceptne automobile za oblikovanje svoje budu?nosti. Mnogi koncepti nisu ni bili namijenjeni proizvodnji, ali su omogu?ili marki da postavi vode?e principe za svoje budu?e modele. Imaju?i to u vidu, tri najnovija Opelova konceptna automobila pokazuju jasnu koherentnost s razvojem marke. Konceptna Monza iz 2013. odražavala je Opelovu potragu za ve?om u?inkovitoš?u (lagana, razine opreme, pogonski sustav) i utjelovljenje te u?inkovitosti kroz elegantan dizajn. GT Concept iz 2016. podigao je u?inkovitost na novu razinu dizajnom usredoto?enim na glavne ideje pristupa?nosti, jednostavnosti i ?isto?e. To sada GT X Experimental dovodi na još višu razinu, a njegovu filozofiju utemeljenu na vrijednostima marke – njema?ko, pristupa?no, uzbudljivo – utjelovljuje ?ist i dojmljiv dizajn.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com