Opel Insignia stigla u Hrvatsku po cijeni od 183.900 kn

0
418

Druga generacija Opel Insignije stigla je u Hrvatsku u izvedbi Grand Sport (limuzina), po po?etnoj cijeni od 183.900 kn, dok karavanski Sports Tourer u prodaju stiže prvim danima rujna. Opel Insignia prve generacije s prodajom je startala 2008. godine kao zamjena za modele Vectra i Signum te se time pozicionirala kao perjanica ponude proizvo?a?a iz Rüsselsheima. Uz facelift 2013. na tržištu je izdržala punih devet godina što je dokaz uspješnosti koncepta, kao i osvojena titula ‘Europskog automobila 2009. godine’.

Druga generacija predstavljena je u ožujku na salonu automobila u Ženevi, pune ?etiri godine nakon što je najavljena konceptom Monza. Druga generacija temelji se na novoj platformi pa masa, unato? porastu gabarita, smanjena za ?ak 175 kg kod limuzine, odnosno okruglih 200 kg kod karavana. Limuzinski Grand Sport rastegnut je na 490, a karavanski Sports Tourer na ?ak 497 cm, dok je me?uosovinski razmak napuhan na 283 cm (+9). Time su najviše profitirali putnici straga koji sad imaju 3,2 cm više prostora za koljena te punih osam centimetara više prostora za glavu i prtljažnik koji kod limuzine ima obujam od 490 do 1450, a kod karavana od 580 do 1640 litara.

Dizajn Opel Insignije nikad nije bio upitan. Atraktivnost je bila neosporna, ali i na tom polju druga generacija rati iskorak. Suvremenije linije te izvrsna aerodinamika, s koeficijentom otpora zraka od 0,26 doprinosi dinami?nosti i štedljivosti. Oblik bo?nih prozora naglašen je kromiranom pre?kom, a linija krova coupeovski se spušta prema kraju vozila pa naglašava sportski dojam. Inspiriranost konceptom Monza najviše je vidljiv u izgledu prednjih svjetala i rešetke hladnjaka. Druga generacija IntelliLux LED Matrix prednjih svjetala donosi 32 diodna segmenta te domet od ?ak 400 metra. Velika pažnja posve?ena je komforu pa unutrašnjost kvalitetom materijala, završnom obradom i koli?inom sigurnosnih sustava i gadgeta odaje dojam vožnje za u klasu ve?em automobilu.

Nova generacija motora štedljivija je za tri do 10 posto. Najve?a novost je turbobenzinac 1.5, koji bi mogao postati glavnim adutom nove Opel Insignije, a dolazi u izvedbama sa 140 i 165 KS, dok je perjanica ponude benzinaca 2-litreni turbak sa 260 KS i pogonom 4×4. Predstavnici dizelaša su 1.6 CDTI sa 110 ili 136 KS te 2.0 CDTI sa 170 KS. Svi motori standardno dolaze s ru?nim 6-stupanjskim mjenja?em, dok se 6-stupanjski automatski nudi uz doplatu. Najsnažniji benzinac jedini je dostupan s izvrsnim 8-stupanjskim automatskim mjenja?em, kojeg isporu?uje ZF.

Po?etni benzinac sa 140 KS ve? standardno dolazi sa svom bitnom opremom, a košta 183.900 kn. Kao optimalan izbor name?e se Opel Insignia Grand Sport 1.6 CDTI s paketom opreme Edition Plus za koji je potrebno izdvojiti okruglo 200.000 kn.

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com