Ovo je TOP 10 sportaša C-segmenta s najbržim ubrzanjem do 100 km/h

Svi koji i dalje smatraju kako su sportaši C-segmenta, odnosno kompaktne klase, dobar izbor za golobrade mladiće, ali ne mogu pružiti ozbiljniji sportski užitak itekako se varaju, a najbolji dokaz tome je ova lista.

Davno su prošla vremena u kojima kompakti performansama nisu mogli konkurirati ozbiljnijim sportskim strojevima. Današnji stotku hvataju prilično impresivno. Pa krenimo redom…

10. Renault Megane R.S. – 5,9 s
Francuski predstavnik za pogon koristi 1.8-litreni motor sa 280 KS i 390 Nm, a snagu prenosi na prednje kotače putem 7-stupanjskog automatskog mjenjača EDC. Zasad je deseti na listi, ali paprenija izvedba Trophy je tek u dolasku.

9. Seat Leon Cupra – 5,7 s
Blagim osvježenjem iz 2017. godine motor 2.0 TSI osnažen je na 300 KS i 380 Nm. Snagu šalje na prednje kotače putem 7-stupanjskog automatskog mjenjača DSG.

9. Honda Civic Type-R – 5,7 s
Rekorder staze Nürburgring u kategoriji automobila s prednjim pogonom pod haubom donosi 2-litrenog turbobenzinca s 310 KS i 400 Nm. Mjenjač je 6-stupanjski ručni.

7. Seat Leon Cupra R – 5,5 s
Koristi motor 2.0 TSI sa 310 KS i 380 Nm, mjenjač je 6-stupanjski ručni, a pogon prednji sa zatvaračem diferencijala.

6. Ford Focus RS – 4,7 s
Najpaprenija izvdba Ford Focusa za pogon koristi 2.3-litrenog turbobenzinca s 350 KS i 470 Nm. Mjenjač je 6-stupanjski ručni, a pogon na sve kotače.

6. Audi S3 – 4,7 s
Treća generacija Audija S3 pod haubom donosi još jedan primjerak motora 2.0 TSI sa 310 KS i 400 Nm, ali je ovdje u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače Quattro.

4. Volkswagen Golf R – 4,6 s
Nećete vjerovati, ali opet 2.0 TSI sa 310 KS i 400 Nm. Mjenjač je 7-stupanjski automatski DSG, a pogon na sve kotače 4MOTION.

3. BMW M140i xDrive – 4,4 s
Bavarski stroj za uživanje donosi 3-litrenog 6-cilindraša sa 340 KS i 500 Nm. Snaga je prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a pogon je na sve kotače xDrive.

2. Mercedes-AMG A45 – 4,2 s
Premda je nasljednik pred vratima, još uvijek izaziva respekt. Dvolitreni turbobenzinac nabijen je na 380 KS i 475 Nm, pogon je na sve kotače, a mjenjač 7-stupanjski automatski.

1. Audi RS3 Sportback – 4,1 s
Turbobenzinac obujma 2.5 litre s pet cilindara razvija 400 KS i 480 Nm, mjenjač je 7-stupanjski automatski DSG, a pogon na sve kotače Quattro.