Zbog tehni?kih poteško?a Volkswagen Golf VIII odgo?en za 2020.

0
615

Prvotno je trebao sti?i ovaj mjesec u Ženevi, pa je preba?en na rujanski Frankfurt, ali novi Volkswagen Golf VIII ne?e niti tamo ugledati pozornicu.

Njema?ki mediji izvještavaju o ?itavom nizu tehni?kih poteško?a koji je isplivao na površinu na testiranjima u realnim uvjetima. Pozivaju se na izvore bliske Wolfsburgu. No, uprava je izdala službeno priop?enje u kojem tvrdi kako tehni?ki problemi nisu razlog kašnjenja te da premijera Golfa osme generacije ne?e biti održana na rujanskom salonu u Frankfurtu iz drugih razloga.

Volkswagen Golf VIII ve? se tjednima pojavljuje u medijima potpuno otkriven. Brojni špijunski fotografi ve? su ga dosad uhvatili bez ikakve kamuflaže. Najnoviji set fotografija objavio je portal carscoops.com, a na njima je itekako dobro vidljivo da je rije? o finalnom proizvodu. Trebao je biti predstavljen u Ženevi, ali nije, trebao je biti predstavljen u Frankfurtu, ali ne?e biti… Pametnom dosta.

Još apsurdnije je objašnjenje direktora prodaje i marketinga Volkswagena, Jürgena Stackmanna, koji je izjavio kako je upitno i ho?e li Volkswagen Golf VIII uop?e biti predstavljen ove godine. ‘Ako ve? preska?emo salon u Frankfurtu u rujnu, onda nam je pametnije prebaciti premijeru za 2020. godinu. Nakon završetka Frankfurta zapo?inje predboži?no razdoblje, a onda ljudi više kupuju poklone nego automobile.’ – rekao je Jürgen Stackmann te još jednom naglasio kako razvoj ide prema planu. No, malo mu tko vjeruje.

Volkswagen Golf VIII u svakom je slu?aju jedan od najzna?ajnijih modela cijele Volkswagen Grupe pa je njegovom razvoju posve?ena posebna pažnja. ?ak 180 vode?ih menadžera Volkswagen Grupe bilo je uklju?eno u razvojni proces osme generacije Golfa. Osim dizajna, konstrukcije, izbora materijala, uvo?enja novih tehnologije i robotskih linija, oni su bili uklju?eni i u pregovore sa svim vanjskim dobavlja?ima, a sve s ciljem da Volkswagen Golf VIII bude što bolji, odnosno da se vrati na tron kralja kompaktne klase. No, to ne?e biti nimalo jednostavno, obzirom da konkurencija nikad nije bila snažnija. U razvoj je uloženo gotovo 2,5 milijarde eura, a unaprije?ene proizvodne linije u glavnoj tvornici Volkswagena u Wolfsbugu imat ?e kapacitet proizvodnje 2000 automobila dnevno.

Kao što je vidljivo iz priloženih fotografija, Volkswagen Golf VIII ne donosi velike dizajnerske promjene. Uostalom, to nije niti bilo o?ekivano. Evolucija, a ne revolucija ideja je kojom se vode Nijemci prilikom osmišljavanja nove generacije Golfa. Isto kao i u slu?aju Porschea 911. Da, treba ga dotjerati, ali nikakve velike promjene nisu poželjne. ?ak i kad na tržište stigne potpuno nov model, sa 100 metara udaljenosti svakome treba biti na prvi pogled jasno da se radi o novom Golfu.

Za razliku od vanjskog izgleda koji djeluje više kao facelift, a ne novi model, unutrašnjost ?e, pak, dobiti potpuni ‘makeover’. Digitalni ekran osjetljiv na dodir zamijenit ?e gotovo sve fizi?ke prekida?e te ?e se preko njega kontrolirati svim važnijim funkcijama automobila.

Vozit ?e se na dora?enoj MQB platformi zbog ?ega ?e na masi izgubiti 70 kilograma a prtljažnik ?e imati obujam od najmanje 400 litara. Osim dizelskih i benzinskih motora, u ponudi ?e biti i blaga hibridna tehnologija s 48-voltnim sustavom. Kupcima ?e biti dostupan i plug-in hibrid GTE, dok e-Golf ne?e. Njega ?e zamijeniti I.D. serija. Tako?er, u ponudi ?e biti i GTI te R izvedba. Novi Volkswagen Golf VIII GTI imat ?e 250 KS, a Volkswagen Golf VIII R, perjanica s pogonom na sve kota?e, bit ?e napucana na ?ak 350 KS.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com