Advertisements

Ženeva 2018.: BMW X4

BMW X4 prve generacije na tržištu je trajao samo četiri godine. Ne zato što možda nije dobar, uostalom od 2014. prodan je u više od 200.000 primjerka, nego zato što su Bavarci htjeli što prije kupcima ponuditi još bolji, sportskiji i tehnološki napredniji premium SUV srednje klase.
Nakon premijere druge generacije na ženevskom salonu gotovo da možemo garantirati da će novi BMW X4 biti prodavaniji od ‘originala’. Idemo od onog najočitijeg, novi X4 je narastao u dimenzijama, duži je za 8,1 cm (ukupno 475,2 cm), 5,4 cm je dodano na međuosovinski razmak (286,4 cm), a dobio je i na širini 3,7 cm (191,8 cm).

Vanjštinom, ali i unutrašnjošću naslanja se na X3, no uz nešto odvažniji dizajn. Prednja maska prati novi vizualni identitet ostalih modela, a tu je i veća rešetka hladnjaka. Rast u dimenzijama stvorio je i 2,7 cm više prostora za koljena putnicima na stražnjoj klupi. Prtljažni prostor može se pohvaliti s 525 litara, odnosno s 1430 litara sa spuštenom stražnjom klupom.

Tehnologija? Nema čega nema, odnosno, ako ste spremni platiti sva tehnološka čuda i sigurnosni sustavi su vam dostupni. Velika je i ponuda motora, i dizelskih i benzinskih. Mi smo izdvojili 3.0 TwinPower Turbo s 360 KS i 500 Nm, koji će se ugrađivati u X4 M40i. Stotku lovi za 4,8 sekundi, a najveća brzina je ograničena na 250 km/h.

Tu je i dizelska izvedba, X4 M40d. Za pogon je zadužen 3.0 TwinPower Turbo s 326 KS i 680 Nm. Do stotke sprinta za 4,8 sekundi, a maksimalna brzina također je ograničena na 250 km/h.

Advertisements