Advertisements

Ženeva 2019: BMW Serije 7

Fanovi su se do zadnjeg trenutka nadali kako sve špijunske fotografije nisu istinite, ali osvježeni BMW Serije 7 ipak ima predimenzioniranu rešetku hladnjaka.

Površina popularnih ‘bubrega’ povećana je za čak 40 posto. Mnogi će s pravom reći: Previše! I svi mi u redakciji Autopress.hr smatramo kako su Bavarci definitivno pretjerali. Već kad je predstavljen njihov najveći SUV – BMW X7, zaključili smo kako je takav stil pretjeran, ali u slučaju toliko glomaznog vozila takav detalj još može proći, ali u slučaju luksuzne poslovne limuzine – teško…

S boka i straga tek je minimalno kozmetički osvježen pa izgleda izvrsno. Uglavnom, facelift šeste generacije bavarske perjanice ostat će zapamćen kao kontroverzan. No, unatoč svemu, iz prve smo ruke na salonu automobila u Ženevi posvjedočili kako je magnet za poglede.

Osvježeni BMW Serije 7 ostaje najpoželjniji u izvedbi M760, koja pod haubom donosi turbobenzinca V12 sa 600 KS i 850 Nm. BMW 750i xDrive za pogon koristi 4.4-litreni V8 sa 530 KS i 750 Nm. Taj motor je već debitirao u novom BMW-u Serije 8. U kombinaciji sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače xDrive BMW 750i xDrive stotku hvata za 3,9 s, dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h.

Ljubiteljima dizelaša namijenjen je BMW 740d s 3-litrenim 6-cilindarskim dizelašem koji razvija 315 KS i 680 Nm, a ekološki osviještenim kupcima nudi se hibrid koji kombinira 3-litrenog turbobenzinca sa 280 KS i elektromotor sa 85 kW (115 KS). Do 100 km/h ubrzava za 4,9 s, najveća brzina je ograničena na 250 km/h, ali Nijemci još ne otkrivaju kapacitet baterijskog paketa pa nije poznat doseg samo na struju.

BMW Serije 7 u osvježenom formatu u prodaju stiže početkom travnja, a cijene zasad nisu poznate.

Advertisements