Ženeva 2019: Renault Clio V

0
546

Uvjerljivo najbolji Clio u povijesti, s pravom je jedna od najve?ih zvijezda salona automobila u Ženevi, jer je ponovno dokazao da je u samom vrhu modela B-segmenta.

Vještim kombiniranjem dizajnerskih elemenata aktualnog Meganea i onih prikazanih na elektri?nom konceptu Renault Symbioz stvorena je prepoznatljiva, a istodobno svježa i atraktivna forma. Glavni dizajner Laurens van Decker pazio je da unaprijedi svaki detalj, ali neka provjerena rješenja nije dirao, poput ru?ice stražnjih vrata sakrivene u okviru. Unutrašnjost donosi najve?i iskorak, kona?no uop?e više ne kaska za vanjskim izgledom i postaje jedan od aduta, kvalitetom, izradom, opremom i uzbudljivim dizajnom.

Francuski proizvo?a? ništa nije želio prepustiti slu?aju. Bilo kakva pogreška skupo bi se platila. Clio je još od 1990. godine najvažniji model u ponudi pa je pristup stvaranju nove, pete, generacije bio maksimalno ozbiljan od prve skice. Izvana su se odlu?ili na evoluciju, iznutra na revoluciju. I dobro da je tako. Na ispravan su na?in ispravili sve nedostatke, a pritom istodobno zadržali sve glavne vrline. Unutrašnjost je mnogima bila ‘trn u oku’. Iz generacije u generaciju Renault Clio ostavljao je dojam modela koji unutrašnjoš?u ne uspijeva pratiti vanjski dizajn.

No, od novog modela to više nije tako. Znatno moderniji dizajn upotpunjen je osjetno boljim izborom materijala, završnom obradom i ergonomijom. Hrpa novih gadgeta važnih za sigurnost i komfor podižu dojam, posebno oni koji se ti?u povezivosti. Kupce ?e se dojmiti što, ovisno o paketu opreme, unaprije?eni Infotainment sustav ima ekran veli?ine ?ak 9,3 in?a, dok digitalna plo?a s instrumentima TFT tehnologije ima dijagonalu od sedam ili 10 in?a. Francuzi tvrde da je intuitivniji, brži i pregledniji, kao i da samovoze?e mogu?nosti Razine 2 funkcioniraju izvrsno, ali to ?emo mo?i potvrditi tek nakon prvih testnih kilometara.

U usporedbi s prethodnikom Clio pete generacije smršavio je solidnih 30 kilograma. To je postignuto ve?im udjelom ?elika visoke ?vrsto?e i aluminija, ali ponajviše nove napredne modularne platforme CMF-B (Common Module Family). Osim smanjenja mase, zaslužna je za bolju iskorištenost prostora, a ispeglana podnica smanjenjem koeficijenta otpora zraka istodobno doprinosi performansama i smanjenju potrošnje. Nakon što je probila led s Clijom ta ?e se platforma, koju je razvila grupacija Renault-Nissan, iskoristiti za brojne budu?e modele, kao što su: Nissan Micra, Nissan Juke, Renault Captur, Dacia Logan, Dacia Sandero…

Premda je skra?en sa 406,5 na 405 centimetara, uz zadržanu širinu i visinu, komfor je bolji pa putnicima straga nudi 2,5 centimetra više prostora za koljena, dok je prtljažnika napredovao sa 330 na ?ak 391 litru. To je obujam kojeg se ne bi posramili niti predstavnici C-segmenta. Paleta motora obuhva?a sve ve? dobro poznate uzdanice.

Ponuda kre?e turbobenzincem 0.9 sa 75 i 90 KS, a zahtjevnijim kupcima nudit ?e se novi 1.3-litreni TCe motor, koji u Meganeu razvija 100 i 140 KS. Spekulira se da ?e dobiti i izvedbu sa 115 KS. Izvrstan dizelaš 1.5 dCi, koji se kroz zadnjih 15-ak godina dokazao u brojnim modelima Renault-Nissan alijanse, ali i šire (koristi ih i Mercedes-Benz) razvija 75, 90 i 110 KS. Benzinac 0.9 dolazit ?e u kombinaciji sa 5-stupanjskim ru?nim mjenja?em, ostali ?e imati 6-stupanjski, a uz najsnažnije izvedbe mo?i ?e se doplatiti za automatski mjenja? EDC s dvostrukom spojkom.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com