Spektakularan Alfa Romeo Stelvio u izvedbi QV ispaljuje 510 KS i 600 Nm, do stotke se katapultira za 3,9 s i postiže ?ak 284 km/h. Motor Ferrari F154 zaslužan je za supersportske preformanse SUV-a srednje klase, koji ?e se na tržištu potu?i s konkurentima poput: BMW-a X3, Audija Q5, Porsche Macana i Jaguara F-Pace.
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Scenarij je isti kao i u slu?aju Giulije. Alfa Romeo Stelvio prvo je predstavljen u najbrutalnijoj izvedbi. Time je postignut željeni ‘WOW’ efekt pa je ispunio naslovnice magazina diljem svijeta. Nakon imidža poljuljanog u vremenu kad su 156 i 147 bili zreli za mirovinu Alfa Romeo bio je prili?no poljuljan. Ni MiTo iz 2008., ni Giulietta iz 2009. nisu ga uspjeli vratiti na stare staze slave. Bio je nužan dramati?an zaokret. Upravo je to ponudila Alfa Romeo Giulia, vratila se stražnjem pogonu i dizajnom ispoliranim do savršenstva izazvala bujicu emocija. Tim, novim i uspješnim, smjerom nastavlja i prvi SUV u povijesti talijanskog proizvo?a?a.
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Alfa Romeo Stelvio bazira se na platformi Giorgio, koju koristi i Giulija, ali se za razliku od nje nudi samo uz pogon 4×4 i 8-stupanjski automatski mjenja?. Dužinom od 469, širinom od 190 i visinom od 165 cm nudi pristojan komfor, ali u slu?aju Alfe užitak je ionako ispred funkcionalnosti.
Osim top izvedbe oznake QV, u po?etku, nudit ?e se uz 2-litrenog turbobenzinca sa 280 KS i 400 Nm ( 5,7 s, 230 km/h, 8,9 l) te 2.2-litrenog dizelaša sa 210 KS i 470 Nm (6,6 s, 215 km/h, 5,5 l). Alfa Romeo Stelvio u baznoj izvedbi u Njema?koj ?e koštati 56.000 eura, dok ?e kod nas, zbog visokih trošarina, biti 15-ak posto skuplji.