Ameri?ki ogranak Deutsche Telekoma T-Mobile pristao je platiti 19,5 milijuna dolara kako bi regulator obustavio istragu koja je trebala utvrditi zašto su hitne službe 12 sati bile nedostupne za pozive tisu?a Amerikanaca.
Komunikacije su prekinute 15. lipnja 2020. godine zbog problema u opti?koj vezi u mreži T-Mobila koji je dovelo do zagušenja, a kompanija ga nije uspjela riješiti daljinskim pristupom.
Prema ameri?kom regulatoru za komunikacije, gotovo 23 tisu?a poziva nije uop?e uspostavljeno, a još 20 tisu?a nije uklju?ivalo podatke za povratni poziv. FCC je priop?io da “ne može precizno utvrditi ukupan broj neuspjelih poziva”.
Regulator je pokrenuo istragu u prosincu prošle godine, koja je pokazala da su prekid izazvali kvar na opti?koj vezi na mreži, greška na usmjeravanju poziva i dvije greške u softveru.
T-Mobile je u okviru nagodbe pristao platiti 19,5 milijuna dolara i obavezao se poboljšati komunikaciju s hitnim službama preko pozivnog centra.
“Svjesni smo da su pouzdane komunikacije presudne za o?uvanje javne sigurnosti i tu odgovornost shva?amo vrlo ozbiljno’, stoji u priop?enju T-Mobilea.
‘Ugradili smo otpornost u naše sustave za hitne slu?ajeve kako bismo se pobrinuli da naši elementi za pozive na broj 911 budu na raspolaganju kad se ukaže potreba”, poru?ili su iz kompanije.
HINA