Ana Zadnik nije samo jedna od brojnih dizajnerica u jednoj od vode?ih svjetskih automobilisti?kih kompanija, ve? i njihova važna karika.
U BMW-u radi i više od 750 dizajnera i tamo se pazi na svaki detalj, a osim što timski sudjeluje u kreiranju interijera kultnog auta kojeg je osmislio legendarni Alec Issigonis, glavna je za sjedišta. Netom promovirani obnovljeni Mini Cabrio samo je jedan od modela na kojem je intenzivno radila dizajnerica i ro?ena Rije?anka koja je završila kiparstvo na Likovnoj akademiji u Ljubljani.
Posljednjih nekoliko mjeseci iz obiteljskih razloga više je vremena provodila kod ku?e. Njen profesionalni put ima iznimnu uzlaznu liniju. Tko završi studij dizajna u Londonu meta je mega kompanija, a nakon Toyote i Tokija, Ana je bila na kormilu Renaultovog studija za Daciju u Bukureštu, Jaguarovog i Land Roverovog u Coventryju, a sad u Bavarskoj kreira Mini. I to na istoj adresi gdje rade i brojni drugi dizajneri za nekoliko BMW brendova.
Iza sebe ima završen i studij dizajna na prestižnom britanskom Royal College of Art u Londonu, a to je odsko?na daska me?u zvijezde. Tamo je otišla kao stipendistica, praksu je iskoristila slušaju?i vrhunske predava?e me?u kojima svakako treba istaknuti imena kao što su: Chris Bangle (nekdašnji šef dizajna BMW-a), Stephane Swartz (šef europskog dizajnerskog odjela Nissana), Marek Reichman (šef dizajna Aston Martina), Serghe Porcher (autor Citroëna Pluriel)…
Uža specijalnost je dizajn interijera, s naglaskom na sjedala. U timu od tri do pet dizajnera naša Rije?anka naj?eš?e ima glavnu rije?. Curica koja se u djetinjstvu na Korzu igrala s barbikama danas je okružena muškarcima i bavi se poslom koji je sve do pred koji godinu bio teško spojiv s ljepšim spolom.
Mini Cooper S Convertible najnoviji je primjer uspješno implementiranih zamisli Ane Zadnik. Naravno onih koji se doti?u unutrašnjosti i posebice sjedišta. Osvježena izvedba za modelsku godinu 2019. donosi i Matrix LED svjetla, novi stilizirani logo kompanije, redizajnirane naplatke, ve?e mogu?nosti individualizacije, bolji izbor materijala u unutrašnjosti, 6,5-in?ni ekran u serijskoj opremi… Najve?a novost ispod lima je uvo?enje 7 i 8-stupanjskih automatskih mjenja?a.