Apple ponovo na vrhu svjetske ljestvice najvrjednijih brendova

0
211

Apple je nakon ?etiri godine ponovo zasjeo na vrh ljestvice najvrjednijih svjetskih brendova, pretekavši Amazon, pokazalo je istraživanje savjetodavne tvrtke Brand Finance.

Vrijednost Appleovog brenda posko?ila je 87 posto, na 263,4 milijarde dolara, što mu je donijelo prvo mjesto na ljestvici Brand Finance Global Brand 500 2021.

Apple je prva ameri?ka kompanija ?ija je tržišna vrijednost u kolovozu prošle godine premašila 2.000 milijardi dolara, podsje?a agencija dpa.

Amazon je na ljestvici Brand Financea zauzeo drugo mjesto s vrijednoš?u brenda od 254,2 milijarde dolara, a tre?e je pripalo Googleu s procijenjenom vrijednoš?u brenda od 191,2 milijarde dolara.

Microsoft je zadržao ?etvrto mjeseto, s porastom vrijednosti brenda od 20 posto, na 140,4 milijarde dolara.

Samsung je zadržao peto mjesto, Walmart se probio na šesto, a na sedmom je Facebook, kao i na prošlogodišnjoj ljestvici.

Tehnološke tvrtke uvjerljivo dominiraju na ljestvici, s udjelom u ukupnoj vrijednosti brendova od 14 posto. Zajedno njihovi brendovi vrijede 998,9 milijardi dolara.

Tvrtke vo?ene tehnološkim inovacijama znatno su pove?ale vrijednost svojih marki otkako je rad od ku?e postala ‘novo normalno’ u godini obilježenoj protupandemijskim mjerama zatvaranja i oslanjanju ljudi na digitalne komunikacije, maloprodaju i zabavu bez presedana u povijesti.

Apple je pretekao Amazon i Google zahvaljuju?i uspješnoj strategiji razvoja novih izvora prihoda. iPhone je tako u 2020. godini ?inio polovinu njihovih prihoda, u usporedbi s dvije tre?ine u 2015. godini.

Brend se tako u sklopu te strategije proširio na digitalne i usluge na pretplatu, uklju?uju?i App Store, iCloud, Apple Podcasts, Apple Music, Apple TV i Apple Arcade.

Kompanija je odlu?ila nastaviti i s planiranim širenjem na segment elektri?nih vozila modelom Titan.

Vrijednost Amazonovog brenda porasla je pak solidnih 15 posto, tako?er zahvaljuju?i pandemiji i nevi?enom rastu potražnje, potaknutom okretanju potroša?a kupnji putem interneta, nakon zatvaranja fizi?kih trgovina.

Amazon je nabavio 11 putni?kih zrakoplova kako bi proširio svoje mogu?nosti zra?ne logistike. Najavili su i ulazak u zdravstveni sektor lansiranjem Amazon Pharmacyja i fitness trackera Halo.

Vrijednost Googleovog brenda tako?er je blago porasla, iako je prošle godine zbog pandemije prvi puta od osnivanja bilježio pad prihoda zbog pada potražnje za oglašavanjem u vrijeme pandemije i op?eg smanjenja potrošnje kompanija na marketing.

Najviše je me?u 500 kompanija na ljestvici posko?ila vrijednost ameri?kog proizvo?a?a elektri?nih automobila Tesle, za 158 posto, na 32 milijarde dolara.

Vrijednost brenda kineskog maloprodajnog internetskog diva Alibabe udvostru?ena je, na 39,2 milijardi dolara.

U automobilskoj industriji najvrednija je marka japanska Toyota, ?ija je vrijednost porasla dva posto, na 59,5 milijardi dolara. Slijedi njema?ki Mercedes-Benz s vrijednoš?u brenda od 58,2 milijarde dolara, 10 posto manjom nego prošle godine.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com