Svijet se nezaustavljivo mijenja, a nikad snažnija borba za ?iš?i okoliš skre?e smjer razvoja i najprestižnijih proizvo?a?a kao što je Aston Martin.
Naime, modeli Aston Martina uskoro više ne?e koristiti twin-turbo benzinca 4.0 V8, kojeg im isporu?uje Mercedes-Benz. U modelima DB11, DBX i Vantage, ali i u budu?em sportašu, koji ?e se zvati Valhalla, ispod lima ?e se nalaziti hibridni pogonski sklop s kombinacijom elektromotora i benzinca V6.
Premda ?e mnogu pomisliti da ?e to u kona?nici rezultirati i manjom snagom, Andy Palmer, šef Aston Martina, takvo što opovrgava i tvrdi kako ?e hibridni V6 biti osjetno mo?niji. Radi se o prvom pogonskom sklopu koji Aston Martin razvija samostalno još od 1968. godine, a u najsnažnijoj iteraciji mo?i ?e razviti okruglo 1000 konjskih snaga.
Paralelno s umirovljenjem motora V8 u mirovinu ?e biti usmjeren i monumentalan V12, koji je oduvijek u povijesti osim sinonima za veliku snagu bio sinonimom za prestiž i kultiviranost.