Dizelaši u me?uvremenu o?ito odlaze u zaborav. Najprestižniji samo za Kineze. Svi motori ?e raditi na principu blagog hibrida s 48-voltnom tehnologijom. A8 ?e biti dostupan u dvije verzije, 5,19 metara dugom A8 i 5,32 metara dugom A8 L. A8 na europska tržišta stiže u prosincu. U Njema?koj ?e za osnovnu verziju biti potrebno 99.500 eura.
Uzdužne kromirane linije ve? su dugi niz godina obilježje Audijevih limuzina, pogotovo jer je ponudu upotpunila tre?a generacija modela A6, koji je uveo prepoznatljiv poklopac motora koji se proteže od donjeg ruba branika do poklopca motora. Iako tek renoviran, nadolaze?i Audi A8 tome o?ito namjerava stati na kraj. O kromiranim letvicama više nema ni duha ni sluha, a prednji dio je taj koji je dobio najve?u nadogradnju.
U sklopu toga dobio je nešto širu rešetku hladnjaka, ozna?enu kromiranim elementima u obliku slova L (u ‘pravoj’ i zrcalnoj slici), a tu su i uspravni bo?ni prorezi za svježi zrak i nova prednja svjetla s 1.3 milijuna mikro zrcala , koji tako?er nudi novi Mercedes-Benz Class S. Novi paket, koji Audi još nije ponudio kupcima, tako?er ?e mo?i pružiti više kroma.
Bo?na strana automobila nije pretrpjela ve?e izmjene, pa je stražnji dio preure?enog A8 malo ažuriran. Tu ?e tako?er biti u osnovi više kroma, uglavnom zahvaljuju?i novim stražnjim OLED svjetlima kada su spojena preko poklopca prtljažnika. Uz to, tu je i novi stražnji difuzor na donjem rubu branika te dva para ispušnih cijevi u S8 verziji. Nova stražnja svjetla ina?e ?e vam omogu?iti da odaberete prilago?eni svjetlosni potpis. Svjetla ?e se upaliti i kada drugi automobil pri?e parkiranom vozilu, pokušavaju?i sprije?iti sudar.
U kabini nema ve?ih inovacija ili su koncentrirane na stražnji red sjedala. I dalje dominiraju ravne i vodoravne linije, što se može naglasiti dodatnim paketom ambijentalne rasvjete. Me?utim, drugi red sjedala u verziji donijet ?e puno više udobnosti. To ?e, primjerice, donijeti obnovljeni (opcijski) središnji naslon sa zaslonom za upravljanje svim multimedijskim ure?ajima i klima ure?ajem. U me?uvremenu, sjedala ?e biti opremljena s ?ak 18 masažnih zra?nih jastuka, a tu ?e biti i minibar te oslonac za noge ugra?en u suvoza?evo sjedalo.
Parkiranje bo?no i na daljinu
A8 ne donosi velike inovacije kad je o infotainmentu rije?, ali ih donosi na podru?ju sigurnosti. Nudi ?ak 40 razli?itih sustava pomo?i, grupiranih u tri paketa, pod nazivom ‘Tour’, ‘City’ i ‘Park’, a ve? iz ovog naziva je jasno da je rije? o sustavima pomo?i za vožnju ‘na otvorenom’, u gradu i prilikom parkiranja. Najve?a novost je posljednji od tri paketa, odnosno bo?no parkiranje na daljinu, bez prisustva voza?a u vozilu.
Ponuda motora sada se sastoji od tri benzinska pogonska agregata (i jednog dizelskog, o ?emu Audi govori tiše; u budu?nosti ?e postojati i plug-in hibrid), trolitreni šesterocilindri?ni i ?etverolitarski osmocilindri?ni ogrjev , od kojih je jedan rezerviran za S8. Svi motori ?e raditi na principu blagog hibrida s 48-voltnom tehnologijom.
Njihova snaga bit ?e izme?u 340 i 571 ‘konja’ ili izme?u 250 i 420 kilovata. Prenosit ?e se na sva ?etiri kota?a putem osmostupanjskog automatskog mjenja?a, a postojat ?e i prediktivni ovjes koji ?e na svakom kota?u samostalno podešavati tvrdo?u i visinu ovjesa, što ?e omogu?iti npr. naginjanje vozila u okret.
A8 ?e biti dostupan u dvije verzije, 5,19 metara dugom A8 i 5,32 metara dugom A8 L. Tako?er ?e ga obilježiti dvobojna karoserija, dosta kroma i Horch zna?ka na C-stupu. A8 na europska tržišta stiže u prosincu. U Njema?koj ?e za osnovnu verziju biti potrebno 99.500 eura.