Njema?ki proizvo?a? automobila BMW prodao je u prvom tromjese?ju za tre?inu više vozila nego u istom razdoblju prošle godine, a nadmašio je i pretpandemijsku razinu zahvaljuju?i snažnoj azijskoj potražnji, pokazuju najnoviji podaci.
U prva tri ovogodišnja mjeseca BMW je na globalnoj razini prodao 636.600 automobila brendova BMW, Mini i Rolls-Royce, 33,5 posto više nego u istom razdoblju 2020., kada su u svijetu uvedena stroga ograni?enja radi suzbijanja pandemije novog koronavirusa.
Prodaja je uve?ana i pet posto u odnosu na prvi kvartal pretpandemijske 2019. godine, pokazuju podaci objavljeni u ?etvrtak.
“Rekordna prodaja naglašava ambiciozne ciljeve rasta koje smo zacrtali za ovu godinu”, rekao je ?elnik prodaje u BMW-u Pieter Nota.
Rast prodaje pripisuju sve izraženijoj potražnji iz Azije, gdje je BMW prodao rekordnih 237 tisu?a automobila. Samo u Kini prodao ih je oko 230 tisu?a, 60 tisu?a više nego u prvom tromjese?ju 2019. godine.
U Europi je prodao 239.000 automobila, manje nego u pretpandemijskom razdoblju, ali osam posto više nego u prva tri mjeseca 2020. Europa je po?ela uvoditi stroga ograni?enja radi suzbijanja pandemije u prošlogodišnjem ožujku, podsje?a dpa.
U SAD-u njema?ki je proizvo?a? u prva tri ovogodišnja mjeseca prodao 78.000 vozila, 17 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, no prodaja mu je bila slabija nego u pretpandemijskom razdoblju.
BMW je u usporedbi s prošlom godinom udvostru?io prodaju vozila na elektri?ni pogon, prodavši 70.200 hibridnih i elektri?nih automobila.
“Time smo na dobrom putu da do kraja ove godine prodamo više od 100 tisu?a potpuno elektri?nih vozila i dosegnemo brojku od najmanje milijun vozila s hibridnim ili potpuno elektri?nim pogonom u prometu”, poru?io je Nota.
HINA