Fanovi malo starijeg kova još uvijek ne uspijevaju do?i do daha nakon šoka kojeg im je priuštio novi BMW Serije 4.
Naime, kad smo se uistinu po?eli nadati kako Bavarci ne?e prije?i granicu dobrog ukusa oni su to ipak u?inili. No, to o?ito nije sve. Tako barem tvrdi Domagoj ?ukec, šef njihovog dizajnerskog odjela. On je najavio kako ?e se takav stil rešetke hladnjaka, odnosno popularnih bubrega, preslikati i na ve?inu budu?ih modela. Zašto pobogu, pitaju se fanovi, a mi ?emo prvom prilikom takav pristup prokomentirati direktno s Domagojem.
?ukec je za njema?ke medije izjavio kako nove bubrege smatra prijeko potrebnim iskorakom. ‘Kad zakora?ite u krajnost reakcije ?e uvijek biti podijeljene. Polovica ispitanika bit ?e oduševljena, druga polovica ?e novo rješenje mrziti. O ?emu god se radilo omjer ?e biti isti. Kod dizajniranja automobila ne treba se voditi mišljenjima iskazanim na društvenim mrežama. Dizajn mora pobuditi emociju, a mi težimo originalnosti.’ – izjavio je Domagoj ?ukec.
Nakon što je predstavljen novi BMW Serije 4, koji je podijelio javnost, krajem godine bit ?e održana premijera kabrioletske i Gran Coupe izvedbe. Sve se baziraju na najnovijoj izvedbi platforme CLAR, koja omogu?ava osjetno ve?u prostranost od prethodnika.
Paleta motora nudi za svakog ponešto. Bazni dizelaš je 420d sa 2-litrenim 4-cilindrašem sa 190 KS, model 430d ima 3-litrenog 6-cilindraša sa 286 KS, dok se iza oznake M440d xDrive krije isti motor nabijen na 340 KS. Benzinci startaju s modelom 420i, koji koristi 2-litrenog 4-cilindraša sa 184 KS, slijedi 430i s istim motorom nabijenim na 258 KS, a perjanica ponude je M440i xDrive sa 370 konjskih snaga. Do dolaska modela M4 izvedba M440i xDrive bit ?e najuvjerljivija, obzirom da do stotke ubrzava za 4,7 sekundi.