Bavarci ozbiljno važu s kojim sve adutima napasti konkurente pa su sve glasnija naga?anja da ?e se novi BMW M3 ipak nuditi i u kombinaciji sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em.
Tim potezom svakako bi zadržali tradicionalne kupce, ali i privukli odre?enu grupu novih, jer konkurenti svoje perjanice nude samo uz automatski mjenja?. Uprava BMW-a sve je bliže odluci da, usprkos lošijim performansama, kupcima ponudi opciju ru?nog mjenja?a.
No, to nije sve… Po prvi put u povijesti novi BMW M3 nudit ?e se i u karavanskoj izvedbi. Zeleno svijetlo za taj model šefovi su dali zbog minimalnih troškova razvoja, zbog ?ega mogu proizvesti pravog rivala za Audi RS4 Avant i Mercedes-AMG C63 Estate.
Dakle, prašina oko premijere sedme generacije BMW-a Serije 3 koja je održana u Parizu još se nije slegnula, a ve? s velikim o?ekivanjima ?ekamo ožujak i salon automobila u Ženevi, gdje ?e biti predstavljen novi BMW M3.
Novi BMW M3 pod haubom ?e donositi modificiranu izvedbu 3-litrenog rednog turbobenzinskog 6-cilindraša oznake S58, koji se ve? ugra?uje u modele X3 M i X4 M. Naravno, uz novi BMW M3 identi?an motor koristit ?e i BMW M4. Zanimljivo, tehnologija ubrizgavanja vode, premijerno predstavljena u aktualnom modelu BMW M4 GTS, postat ?e standardom. Premda su se nedavno pojavila naga?anja kako bi i novi BMW M3 mogao posegnuti za pogonom na sve kota?e xDrive, kakav koristi aktualan BMW M5, od toga se ipak odustalo, jer je u fokusu smanjenje mase.
Pove?anje snage nužan je odgovor na sve žeš?u konkurenciju. Naime, Mercedes-AMG C63 S i Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ispaljuju više od 500 KS pa je trenuta?na izvedba BMW-a M3 i M4 sa 431 KS u pomalo podre?enom položaju.
Naravno, BMW M3 i M4 još uvijek postavljaju mjerila kad su u pitanju užitak u vožnji, stabilnost i komunikacija šasije s voza?em, ali suhoparne brojke i više su nego zanimljive kupcima takve klase sportaša pa je odluka uprave bavarskog proizvo?a?a i više nego logi?na.
Premda su postojala i odre?ene najave kako ?e BMW M3 i M4 postati hibridi, to se još uvijek ne?e dogoditi. Elektromotor ?e dobiti tek slijede?a generacija, zajedno sa 48-voltnom instalacijom.
Novi BMW M3 u standardnoj izvedbi imat ?e 470 KS, a BMW M3 Competition raspolagat ?e s okruglo 500 KS.