Bosch: Širokim asortimanom proizvoda zadržavamo prodaju na visokoj razini

0
211

Unato? lošoj gospodarskoj situaciji u automobilskoj industriji Grupa Bosch uspjela je 2019. sa?uvati visoku razinu prodaje iz prethodne godine. Bosch, dobavlja? tehnologija i usluga, ostvario je prema preliminarnim brojkama prodaju od 77,9 milijarda eura prošle godine. Što zna?i da su prihodi na razini prihoda iz prethodne godine. Me?utim, nakon prilagodbe zbog u?inaka te?ajne razlike prihodi su se smanjili za 1,1 posto. Tijekom predstavljanja preliminarnih brojki Dr. Volkmar Denner, predsjednik upravnog odbora društva Robert Bosch GmbH, izjavio je: „Loša gospodarska situacija i nagli pad automobilske proizvodnje ostavili su traga i na tvrtki Bosch. S obzirom na trenuta?ne izazove, tvrtkina opsežna diversifikacija ima stabiliziraju?i u?inak koji pomaže proširiti postoje?e i razviti novo poslovanje. Unato? zahtjevnoj gospodarskoj situaciji i dalje ulažemo u važna podru?ja rasta.” Bosch samo ove godine namjerava potrošiti više od milijarde eura na elektrificiranu, automatiziranu i povezanu mobilnost budu?nosti. „Kao predvodnici u podru?ju inovacija pomažemo oblikovati prelazak na alternativnu mobilnost i iskorištavamo prilike koje pruža”, izjavio je Denner.

Dobit prije odbitka kamata i poreza na dobit (EBIT) iznosila je oko 3 milijarde eura u poslovnoj godini 2019. To zna?i da procijenjena operativna marža iznosi nešto manje od 4 posto. Na rezultate je utjecao pad automobilske proizvodnje, posebno na klju?nim kineskim i indijskim tržištima, daljnje smanjenje udjela dizelskih motora u automobilima, visoki troškovi restrukturiranja (posebno u podru?ju mobilnosti) i rastu?a po?etna ulaganja u projekte važne za budu?nost. „Teku?a je godina i dalje izazov za mnoge tvrtke, posebno u automobilskoj industriji, a samim time i za Bosch”, rekao je prof. Stefan Asenkerschbaumer, glavni financijski direktor i zamjenik predsjednika upravnog odbora. „Unato? tomu u 2020. želimo u sektorima i regijama koje su nam važne ponovno rasti ja?e od tržišta”, dodao je i pritom upozorio da ?e Bosch morati nastaviti neumoljivo raditi na svojoj profitabilnosti i prilagoditi svoje proizvodne kapacitete.

Mobilnost budu?nosti: Izazovi koje donosi promjena
Bosch ima jasnu viziju o tome što je budu?nost mobilnosti i kako uspješno prije?i na alternativu. „Mobilnost sutrašnjice ne?e samo biti elektrificirana i automatizirana nego i povezana i personalizirana”, rekao je Denner i dodao da je Bosch zbog raznolika asortimana proizvoda bolje pripremljen za razne situacije i razvoje doga?aja nego bilo koja druga tvrtka. Me?utim, upozorio je da ?e se automobilska industrija na putu do mobilnosti budu?nosti susresti s velikim izazovima. Kao prvo, nerazumnim argumentima o automobilima zatomila se mogu?nost bilo kakve razborite, razra?ene rasprave o cestovnom prometu. Kao drugo, industriji treba više vremena za prijelaz na elektromobilnost. Kao što je Denner naglasio: „Klju?an proces poput prijelaza na elektromobilnost ne može se ostvariti preko no?i, posebno kada je rije? o radnim mjestima.” Kao tre?e, gospodarska situacija poja?ava potrebu za strukturnim promjenama u industriji. Bosch o?ekuje da ?e se svjetska automobilska proizvodnja u 2020. smanjiti tre?u godinu zaredom. Ove godine tvrtka predvi?a daljnji pad od 2,6 posto na otprilike 89 milijuna vozila diljem svijeta, što je gotovo 10 milijuna jedinica manje u odnosu na 2017. Bosch o?ekuje da se ta razina ne?e mijenjati sljede?ih nekoliko godina i predvi?a da se svjetska automobilska proizvodnja ne?e pove?avati do 2025.

Tvrtka namjerava prilagoditi svoju troškovnu strukturu i radnu snagu drasti?nim promjenama i prekomjernosti u industriji na društveno najprihvatljiviji na?in. Denner: „Ve? smo se o tome dogovorili s našim socijalnim partnerima s važnih lokacija kao što su Bamberg, Schwieberdingen i Stuttgart-Feuerbach.” Cilj nam je usvojiti pristup koji ?e o?uvati prilike za individualni rast na lokacijama i zadržati što više zaposlenika i njihovih vještina.

Mobilnost budu?nosti: Poslovne prilike za Bosch
„Prelazak na alternativnu mobilnost ne zna?i kraj mobilnosti i sigurno ne zna?i kraj automobila”, rekao je Denner i dodao da Bosch i dalje dobro stoji kad je rije? o tvrtkinu nastojanju da bude vode?i pružatelj rješenja za mobilnost. Zatim je dodao: „Temeljni preokret u automobilskoj industriji Boschu pruža velike prilike.” To uklju?uje sve ve?u potražnju za mobilnosti u budu?nosti. Prema podacima Me?unarodnog prometnog foruma (engl. International Transport Forum (ITF)) osobna ?e se mobilnost izme?u 2015. i 2030 pove?ati za gotovo 50 posto diljem svijeta. „Automobili ?e u bliskoj budu?nosti ostati najpopularnije prijevozno sredstvo, koje može postati još sigurnije, prakti?nije i ekološki prihvatljivije”, izjavio je Denner. Prelazak na alternativnu mobilnost tako?er se može pospješiti novim tehnologijama kao što su internet stvari (IoT), umjetna inteligencija (UI) i gorivni ?lanci. Boschu ?e kao predvodniku u podru?ju inovacija koristiti rani ulazak u ta razvojna podru?ja. Nadalje, novi proizvo?a?i automobila na tržištu elektromobilnosti sve više trebaju cjelovita rješenja, a ne komponente. Nastavio je: „Nama kao pružatelju potpune usluge pove?anje poslovanja u podru?ju sustava zna?i prodajni potencijal u milijardama.” Bosch ?e u budu?nosti tako?er imati koristi od trenda pove?anja potražnje elektroni?kih sustava i softvera: Tvrtka procjenjuje da ?e do 2030. tržište elektroni?kih sustava utemeljenih na softveru godišnje rasti 20 posto. Bosch godišnje ulaže 3,7 milijarda eura u razvoj softvera i trenuta?no zapošljava 30 000 programskih inženjera.

Usavršavanje zaposlenika: Obuka potpomognuta umjetnom inteligencijom za 20 000 zaposlenika
Denner smatra da je kvalificirana radna snaga strateški ?imbenik uspjeha za ovladavanje trenuta?nim i budu?im izazovima. „Bosch sebe smatra organizacijom koja u?i, a to je u?enje ujedinjeno sa svakodnevnim radom”, izjavio je Denner. Osim što Bosch redovito ulaže u usavršavanje radne snage, tako?er ?e pokrenuti novi program obuke potpomognut umjetnom inteligencijom za gotovo 20 000 zaposlenika. Programom su, uz smjernice za odgovorno korištenje umjetnom inteligencijom, obuhva?eni oblici obuke na trima razli?itim razinama za upravitelje, inženjere i razvojne inženjere za UI.

Poslovanje u razvoju: Oko 3 milijarde eura za podru?ja rasta
Bosch namjerava proširiti svoje postoje?e poslovanje i otvoriti nova podru?ja poslovanja. „To želimo ostvariti znatnim po?etnim ulaganjima u tehnologije budu?nosti”, izjavio je Denner. „Bosch je od 2013. do 2020. uložio ukupno 3 milijarde eura u nova podru?ja rasta.” Ove ?e godine Bosch samo u elektromobilnost uložiti ukupno 500 milijuna eura, uklju?uju?i gorivne ?lanke. Tvrtka ?e potrošiti više od 600 milijuna eura na automatiziranu vožnju i dodatnih 100 milijuna eura na rješenja za povezanu mobilnost. Nadalje, Bosch je od 2015. uložio 600 milijuna eura u proširenje svojih aktivnosti u vezi s internetom stvari. Navedene aktivnosti uklju?uju izgradnju novog Boscheva kampusa za internet stvari u Berlinu i proširenje tvrtkina poslovanja u podru?ju povezane industrije.

Iskorištavanje konkurentske prednosti: Tehnološko vodstvo i neutralnost
Bosch osigurava važan prodajni potencijal na tržištima vrijednima milijarde eura svojim usmjeravanjem na nove tehnologije. Na primjer, prije nego što sigurna automatizirana vožnja može postati stvarnost, treba uvesti tre?i senzor uz kameru i radar. Zato ?e Bosch upotpuniti svoj asortiman proizvoda i zapo?eti proizvodnju dalekometnih opti?kih radara. Kao što je Denner objasnio: „Time ?emo upotpuniti asortiman senzora i automatiziranu vožnju u?initi izvedivom mogu?noš?u.” Laserski alat za mjerenje udaljenosti može s velike udaljenosti pouzdano otkriti ?ak i nemetalne predmete kao što je kamenje na cesti. To zna?i da voza? ima dovoljno vremena za manevre poput ko?enja ili skretanja.

Bosch tako?er poti?e komercijalizaciju pogonskog sklopa s gorivnim ?lancima, ?iju klju?nu komponentu, odnosno svežanj gorivnih ?lanaka, Bosch razvija u suradnji s tvrtkom Powercell i planira je 2022. plasirati na tržište. Tvrtka tako?er nastavlja ulagati u visokou?inkovite motore s unutarnjim izgaranjem. Rezultati Boscheva istraživanja tržišta upu?uju da ?e u 2030. dva od svaka tri novoregistrirana automobila i dalje voziti na dizelski ili benzinski pogon (s hibridnom mogu?noš?u ili bez nje). Nastavio je: „Put do mobilnosti bez emisija mora biti tehnološki neutralan. To je jedini na?in da mobilnost u?inimo pristupa?nom za javnost.” Rješenje je kombinacija pogonskih sklopova koju ?ine visokou?inkoviti motori s unutarnjim izgaranjem i najsuvremeniji elektri?ni motori. Osim toga, Denner se zalaže za uporabu obnovljivih sinteti?kih goriva: „Starija vozila koja su i dalje u uporabi tako?er ?e morati pridonijeti smanjenju emisija CO2. S pomo?u sinteti?kih goriva postupak izgaranja može postati uglji?no neutralan.” Denner stoga poziva oblikovatelje politika da postave temelje za tehnološki neutralno okružje koje ?e pogodovati inovacijama. Denner je rekao da je to nužan korak ako želimo uspješan prelazak na alternativnu mobilnost kojim ?e se zadržati postoje?a radna mjesta i stvoriti nova.

Izvan okvira mobilnosti budu?nosti: Razvoj novih tehnologija
Bosch želi nadi?i okvire mobilnosti budu?nosti da bi razvio nove tehnologije i promovirao borbu protiv klimatskih promjena. Tvrtka na taj na?in želi održati gospodarstvo, okoliš i društveno odgovorno poslovanje u ravnoteži. Bosch se na svom putu da postane vode?a tvrtka za internet stvari oslanja na umjetnu inteligenciju. „S pomo?u industrijske umjetne inteligencije želimo ostvariti da naši proizvodi kupcima služe kao pomo?nici. Nadamo se da ?emo zbog toga postati jedna od vode?ih svjetskih tvrtki u tom podru?ju”, rekao je Denner. Bosch zato ulaže samo u svoj kampus za umjetnu inteligenciju u Tübingenu 100 milijuna eura. Tvrtka tako?er promi?e svoje inicijative za borbu protiv klimatskih promjena. Bosch je krajem 2019. na svim svojim lokacijama u Njema?koj postigao uglji?nu neutralnost. Tvrtka namjerava do kraja 2020. isto ostvariti na svim Boschevim lokacijama diljem svijeta. „Borba protiv klimatskih promjena i energetska u?inkovitost pružaju Boschu nove poslovne mogu?nosti”, izjavio je Denner. Samo ?e u Njema?koj do 2025. do 45 posto elektri?ne energije potjecati iz obnovljivih izvora (izvor: BMWi). „Zato ?emo u sljede?ih nekoliko godina uložiti 100 milijuna eura u rast našeg poslovanja u vezi s toplinskim crpkama.”

Razvoj poslovanja u 2019. prema poslovnom podru?ju
Razvoj poslovanja u 2019. nije se znatno razlikovao u raznim Boschevim operativnim jedinicama. U poslovnom podru?ju Rješenja za mobilnost, koje donosi
najve?i udio u prodaji, rast je nadmašio svjetsku automobilsku proizvodnju. Prodaja u iznosu od 47 milijarde eura dostigla je razinu iz prethodne godine. To je u nominalnim okvirima smanjenje od 0,1 posto, odnosno 1,5 posto nakon prilagodbe zbog u?inaka te?ajne razlike. Prodaja u poslovnom podru?ju Potroša?ka roba iznosila je 17,8 milijarda eura. To je smanjenje od 0,2 posto, odnosno 0,6 posto nakon prilagodbe zbog u?inaka te?ajne razlike. Odjeli BSH Hausgeräte i Bosch Power Tools dobro su se držali me?u jakom konkurencijom. Bosch Power Tools poslovao je iznad o?ekivanja. Poslovno podru?je Industrijska tehnologija ostvarilo je prodaju od 7,4 milijarde eura, odnosno 0,1 posto više nego prethodne godine, unato? znatnom padu narudžbi u sektoru strojarstva od 4 posto. Nakon prilagodbe zbog u?inaka te?ajne razlike prodaja je pala za 1,2 posto. Poslovno podru?je Energetska i graditeljska tehnologija ostvarilo je rast od 1,5 posto. Što zna?i da je ostvarilo prodaju u iznosu od 5,6 milijarda eura. To je rast od 0,8 posto nakon prilagodbe zbog u?inaka te?ajne razlike.

Razvoj poslovanja u 2019. prema regiji
Boschevo se poslovanje u Europi stabilno razvijalo. Iznos prodaje od 41 milijarde eura odgovara iznosu iz prethodne godine. Prodaja je u Sjevernoj Americi narasla za 5,3 posto na 13 milijarda eura. Nakon prilagodbe zbog u?inaka te?ajne razlike ta brojka ozna?ava smanjenje od 0,5 posto. Prodaja je u Južnoj Americi narasla na 1,4 milijarde eura. To je rast od 1,1 posto, odnosno 5,3 posto nakon prilagodbe zbog u?inaka te?ajne razlike. Razvoj poslovanja u Aziji i Pacifiku ukupno je bio negativan. Prodaja je pala za 3,1 posto na 22,5 milijarda eura, što je pad od 4,5 posto nakon prilagodbe zbog u?inaka te?ajne razlike. Na prodaju je posebno utjecao nagli pad na tržištu motornih vozila u Kini i Indiji. S druge strane, poslovanje se u Japanu i jugoisto?noj Aziji pozitivno razvijalo.

Otprilike 403 000 zaposlenika diljem svijeta
Prema podacima od 31. prosinca 2019. Grupa Bosch zapošljava oko 403 000 zaposlenika diljem svijeta. Broj zaposlenika smanjio se za 6800 ljudi, tj. 1,7 posto, jer je došlo do velikih promjena u Kini i Njema?koj.

Prognoza za 2020.: Ja?anje profitabilnosti unato? lošem svjetskom gospodarstvu
Bosch o?ekuje da ?e u 2020. svjetsko gospodarstvo narasti samo 2 posto. „Svjetski ?e se rast dodatno usporiti zbog nastavka loše gospodarske situacije”, izjavio je Asenkerschbaumer. Posebno se predvi?a pad poslovanja u važnim temeljnim industrijama kao što su proizvodnja automobila i strojeva. Nadalje, trgovinski sporovi izme?u SAD-a i Kine, kao i nadolaze?i Brexit, uzroci su negativnih prognoza. S obzirom na prekomjernost u automobilskoj industriji i promjene u vezi s kombinacijom tehnologija pogonskih sklopova Bosch nastavlja provjeravati svoje troškovne strukture. Po potrebi ?emo na društveno prihvatljiv na?in napraviti odre?ene prilagodbe u vezi s osobljem. Asenkerschbaumer je zatim izjavio: „O?ekujemo da ?e i Bosch imati vrlo zahtjevnu godinu u kojoj ?emo neumoljivo raditi na našoj profitabilnosti.” Neophodna je visoka razina profitabilnosti ako Bosch želi mo?i nastaviti s po?etnim ulaganjima u tehnologije važne za budu?nost i u transformaciju tvrtke.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com