Bosch upotpunio asortiman senzora za automatiziranu vožnju

0
300

Sigurnost na tre?u potenciju: Dalekometni opti?ki radar nadopunjava radar i kameru

Sve dobre stvari dolaze u troje, a automatizirana vožnja nije nikakva iznimka. Prije nego što automatizirana vožnja može postati stvarnost, uz kameru i radar potrebno je uvesti i tre?i senzor. Zato se Bosch priprema za proizvodnju dalekometnih opti?kih radara, odnosno prvih sustava opti?kog radara (engl. Light Detection and Ranging (lidar)) prikladnih za uporabu u automobilskoj industriji. Ova laserska tehnologija za mjerenje udaljenosti neophodna je za funkcije vožnje na SAE razinama 3 – 5. Novi Boschev senzor služit ?e i za velike i za male udaljenosti, tj. i na autocestama i u gradu. Iskorištavanjem ekonomije razmjera Bosch želi smanjiti cijenu sofisticirane tehnologije i prilagoditi je za masovno tržište. „Popunjavanjem nedostataka u podru?ju senzora Bosch automatiziranu vožnju ponajprije ?ini izvedivom mogu?noš?u”, izjavio je ?lan Boscheva upravnog odbora Harald Kroeger.

Boscheva tehnologija spremna je za sve situacije u automatiziranoj vožnji

Usporedna uporaba triju senzora jedini je na?in da se postigne najve?a sigurnost automatizirane vožnje kada u?e u uporabu. To smo potvrdili Boschevim analizama u kojima su razvojni inženjeri istražili sve slu?ajeve uporabe funkcija automatizirane vožnje: od podrške na autocesti do potpuno automatizirane vožnje u gradovima. Na primjer, ako se motocikl na raskrižju velikom brzinom približava automatiziranom vozilu, osim kamere i radara nužan je i opti?ki radar da bi se osiguralo pouzdano otkrivanje vozila na dva kota?a. U tom slu?aju radar može imati poteško?a s otkrivanjem uske siluete motocikla i njegovih plasti?nih oplata.Osim toga, kameru uvijek može zaslijepiti jarko svjetlo. Zbog toga su potrebni radar, kamera i opti?ki radar, koji se savršeno me?usobno nadopunjavaju i pružaju pouzdane informacije u svim situacijama u vožnji.

Opti?ki radar neophodan je element automatizirane vožnje

Laser možemo smatrati tre?im okom. U sustavima opti?kih radara senzor emitira laserske impulse i hvata raspršenu lasersku svjetlost. Sustav zatim izra?unava udaljenosti na temelju izmjerenog vremena koje treba svjetlosti da se odbije. Opti?ki radar nudi iznimno visoku razlu?ivost s dalekometnim i širokim vidnim poljem. Zbog toga laserski alat za mjerenje udaljenosti može s velike udaljenosti pouzdano otkriti ?ak i nemetalne predmete kao što je kamenje na cesti. To zna?i da voza? ima dovoljno vremena za manevre poput ko?enja ili skretanja. U isto se vrijeme uporabom opti?kog radara u vozilima komponente sustava opti?kog radara (npr. detektor i laser) izlažu mnogim optere?enjima; ponajprije u pogledu otpornosti na temperaturu i pouzdanosti tijekom ?itavog uporabnog vijeka vozila. Budu?i da se Bosch pri razvoju opti?kog senzora može osloniti na svoju stru?nost u pogledu senzora te na znanje i iskustvo u pogledu sustava u podru?ju tehnologije radara i kamera, tvrtka može osigurati me?usobnu uskla?enost triju tehnologija senzora. „Automatiziranu vožnju želimo u?initi sigurnom, prakti?nom i fascinantnom. Na taj ?emo na?in dati odlu?uju?i doprinos mobilnosti budu?nosti”, izjavio je Kroeger. Boschev dalekometni opti?ki radar ne?e samo ispuniti sve sigurnosne zahtjeve za automatiziranu vožnju nego ?e proizvo?a?ima automobila tako?er omogu?iti u?inkovitu integraciju tehnologije u razne vrste vozila u budu?nosti.

Umjetna inteligencija ?ini sustave pomo?i još sigurnijima

Bosch je predvodnik kada je rije? o inovacijama u podru?ju tehnologije senzora za sustave pomo?i voza?u i automatiziranu vožnju. Tvrtka ve? godinama interno razvija i proizvodi milijune senzora na principu ultrazvuka, radara i kamere. Boscheva prodaja sustava pomo?i voza?u 2019. godine porasla je za 12 % na oko dvije milijarde eura. Navedeni sustavi pomo?i otvaraju put razvoju automatizirane vožnje. Nedavno su Boschevi inženjeri uspjeli tehnologiju kamere koja se upotrebljava u automobilima podi?i na novu razinu tako što su je unaprijedili umjetnom inteligencijom. Tehnologija kamere otkriva predmete, kategorizira ih u razrede kao što su vozila, pješaci ili bicikli i mjeri njihovo kretanje. Kamera tako?er može brzo i pouzdano u prometnoj gužvi prepoznati i klasificirati vozila, pješake i bicikliste koji su djelomi?no zakriveni ili u pokretu. Time se omogu?uje vozilu da po potrebi aktivira upozorenje ili manevar naglog ko?enja.

Boschevi inženjeri tako?er neprestano usavršavaju radarsku tehnologiju.

Izvor: Bosch.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com