Uprava Croatia Airlinesa odabrala je Boston Consulting Group (BCG) za izradu i implementaciju Post Covid strategije, priop?ili su u ponedjeljak iz Croatie Airlinesa.
Doma?i zra?ni prijevoznik pritom navodi kako je BCG vode?a me?unarodna tvrtka za strateško savjetovanje snažno prisutna u jugoisto?noj Europi, koja upravo zahvaljuju?i stru?nosti svojega me?unarodnog tima ostvaruje dokazane rezultate pružaju?i potrebnu podršku vode?im europskim zrakoplovnim kompanijama u procesu oporavka od krize uzrokovane COVID-19.
Novo normalno, isti?e se u priop?enju, donosi nove izazove, a budu?i da je zrakoplovna industrija jedna od najpogo?enijih ovom epidemijom, nužno je promptno reagirati i prona?i nove prostore budu?ih djelovanja.
“Stru?njaci Croatia Airlinesa zajedno s odabranim savjetnikom u narednom ?e razdoblju nastojati otvoriti potrebne prostore za pove?anje i stvaranje vrijednosti u novoj stvarnosti kroz sagledavanje širih tržišnih mogu?nosti povezivanja europskih odredišta s regijom jugoisto?ne Europe, maksimiziranje potencijala budu?ih prihoda i pove?anje produktivnosti zrakoplova, ostvarenje ve?e troškovne u?inkovitosti te potrebne daljnje racionalizacije i unapre?enje poslovnih procesa”, zaklju?uje Uprava Croatia Airlinesa.
Pandemija koronavirusa snažno je negativno utjecala na poslovanje Croatia Airlinesa, kao i drugih aviokompanija. Neto gubitak doma?eg avioprijevoznika je u 2020. godini iznosio 358,2 milijuna kuna, znatno više od 79,4 milijuna kuna gubitka iz 2019. godine, što je izravna posljedica pandemije covida-19.
Prvo ovogodišnje tromjese?je Croatia Airlines završio je s neto gubitkom od 96,9 milijuna kuna, što je smanjenje gubitka za 12 posto u odnosu na isto razdoblje lani kada je iznosio 110,5 milijuna kuna.
HINA