Butkovi?: Nema ukidanja željezni?kih linija

0
319

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butkovi? izjavio je kako ne?e biti ukidanja odre?enih željezni?kih linija, no i kako je potrebno revidirati linije kojima se trenutno prevozi mali broj putnika.

Butkovi? je, odgovaraju?i na upite novinara ispred Banskih dvora, opovrgnuo tvrdnje predstavnika nekih oporbenih stranaka – Domovinskog pokreta i SDP-a da ?e se ukidati neke željezni?ke linije te podatke o tome koji su izišli u Istri.

“Ne znam odakle to, budu?i da takvu odluku donosi ministar prometa. Nismo ni pokrenuli bilo kakvu raspravu na razini ministarstva da bi do toga došlo. Tako da oštro to demantiram. Nema nikakvih ukidanja”, poru?io je Butkovi?.

Me?utim, kaže kako potrebno revidirati isplativost pojedinih željezni?kih i inih linija, jer su i HŽ Putni?ki prijevoz i Jadrolinija i svi linijski prijevoznici zbog korona krize “došli u odre?ene poteško?e s poslovanjem”.

“Postoji potreba da se to revidira, da se pogleda ima li prostora, jer ima situacija gdje vlakovi voze tri, ?etiri puta dnevno s jednim ili dvoje putnika. Dakle, takvih potreba ima, ali nikakve odluke, nikakve rasprave još nije bilo na razini ministarstva”, rekao je ministar.

Napominje i da Hrvatska nije mogla u isto vrijeme graditi cestovnu, autocestovnu i željezni?ku infrastrukturu zbog objektivnih razloga.

“Nismo bili financijski spremni i nismo imali mogu?nost da to u isto vrijeme radimo”, rekao je.

Sada najve?i investicijski ciklus vezan uz prometnu infrastrukturu, više od 20 milijardi kuna, ide najviše u željeznicu. Izvode se radovi na puno dionica, pripremaju se veliki projekti te se puno ulaže u željeznice, naglasio je.

“Sljede?i tjedan potpisat ?emo ugovor o nabavi nova 22 vlaka, što je projekt vrijedan milijardu kuna, a posao na natje?aju dobio je Kon?ar. Potpisat ?e se ugovor o bespovratnim sredstvima, budu?i da to ide iz fondova EU tako da dižemo kompletan taj sustav. Trebat ?e nekoliko godina da se sve to izgradi i nabavi, ali nam je željeznica prioritet. Time ?e se pove?ati i brzine, ve? se polako i dižu na odre?enim dionicama”, zaklju?io je Butkovi?.

Odgovaraju?i na upit gdje ?e prometovati ti novi vlakovi, ho?e li i na liniji Osijek-Zagreb, poru?io je da ?e prometovati tamo gdje je to najpotrebnije.

Predstavnici Domovinskog pokreta i SDP-a s podru?ja Slavonije ovih su dana upozorili na prometnu izoliranost Slavonije, pri ?emu su se posebno osvrnuli na neke napise o najavama ukidanja no?nog vlaka iz Osijeka za Zagreb.

“Nedavno smo ?itali o ukidanju no?noga vlaka iz Osijeka za Zagreb koji kre?e u 01,06 sati s presjedanjem u Koprivnici ?ime se gubi još jedna željezni?ka veza s metropolom. Linija je bila idealna za one koji u Zagrebu moraju biti u jutarnjim satima jer je vlak dolazio u 6,25 sati”, istaknula je ju?er na konferenciji za novinare u Osijeku saborska zastupnica SDP-a Romana Nikoli?. Pritom je uz ostalo poru?ila kako su prometna povezanost Slavonije s ostatkom Hrvatske i razvijanje infrastrukture klju?ni za razvoj gospodarstva i kvalitetu života na istoku Hrvatske.

Po?etkom tjedna je konferenciju za novinare na temu prometne povezanosti Osijeka održala i saborska zastupnica Domovinskog pokreta Vesna Vu?emilovi?, koja se tom prigodom tako?er osvrnula na najave ukidanja no?nog vlaka iz Osijeka za Zagreb.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com