Nažalost, najve?e svjetske automobilske smotre poput Frankfurta, Ženeve i Pariza sve više gube utjecaj, jer proizvo?a?ima nisu isplativi. Štandovi, osoblje i popratni troškovi sve su ve?i, a posjetitelja je manje nego prije 10 ili 20 godina. Razvoj interneta stubokom mijenja i automobilsku industriju. Proizvo?a?i automobila nerijetko ne ?ekaju neki od velikih salona nego svoje uzdanice predstavljaju putem live streama, a novim generacijama potencijalnih kupaca to ne smeta. Sasvim im je OK da o novom omiljenom modelu budu obaviješteni putem pametnog telefona, naj?eš?e kroz notifikaciju neke od društvenih mreža.
No, vratimo se salonu automobila koji ?e se održati u rujnu u Frankfurtu. Nastup su otkazali DS, Infiniti, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo, Nissan, Volvo, Mitsubishi i Jeep. Dovoljno snažan ešalon da se ?ovjek uistinu upita imaju li veliki saloni budu?nost, uz takav pristup i razvoj tehnologije.