Citroën ‘Oli’ [all-ë] upe?atljiv je konceptualni manifest naprednih ideja koji preispituje status quo te pruža svestrano i ugodno iskustvo ?iste elektri?ne mobilnosti koja ne samo da oboga?uje živote najrazli?itijih ljudi, ve? i mijenja na?in na koji žive. Oli se temelji na inovativnom modelu Ami, a cilj mu je utrti put prema pristupa?noj, odgovornoj i višestruko korisnoj mobilnosti koja ispunjava radoš?u.
Njegova bi masa u kona?nici trebala iznositi 1000 kg, s jednim punjenjem trebao bi prelaziti 400 km, najve?a brzina bila bi ograni?ena na 110 km/h kako bi se postigla maksimalna u?inkovitost, potrošnja energije iznosila bi 10 kWh/100 km, a punjenje od 20 % do 80 % kapaciteta trajalo bi otprilike 23 minute.
Njegov snažan karakter utjelovljuje pametan pristup industrijskom dizajnu i daje do znanja da je rije? o svestranom rješenju, prilago?enom za razli?ite aktivnosti.
Identi?na prednja vrata, odbojnici, zaštitni elementi, ravne plo?e i staklene površine te materijali male mase ?ine ga posebno u?inkovitim.
Iznimno ?vrst poklopac motora, krov i sanduci u stilu pick-upa na kojima je mogu?e stajati izra?eni su od recikliranog kartonskog sa?a.
Na jedinstvene ?eli?ne/aluminijske hibridne naplatke postavljene su napredne konceptne gume Goodyear Eagle GO. Prostrana i inovativna unutrašnjost s armaturnom plo?om u obliku grede, projektor „Smartband” HMI i multimedijski sustav s podrškom za povezivanje s vlastitim ure?ajem. Udobna sjedala s mrežastim naslonom, periva podnica i materijali male mase koji se mogu reciklirati.
Za životnog se vijeka može višestruko obnavljati, nadogra?ivati i popravljati recikliranim dijelovima kako bi uvijek bio spreman za novog vlasnika.
Idejna rješenja prikazana u modelu oli, kao i elementi njegova dizajna te napredna rješenja za oblikovanje unutrašnjosti bit ?e zastupljeni i u budu?im proizvodnim modelima.
Koncept na simboli?an na?in donosi i novu interpretaciju logotipa marke Citroën u obliku dvostrukog ševrona koji ?e zaživjeti na budu?im proizvodima marke i postati dijelom njezina korporativnog identiteta.