Dacia: privla?an dizajn koji ne košta puno

0
12578

Dizajn nije bio Dacijina ja?a strana kada je marka zapo?ela novo poglavlje svoje pri?e prije 18 godina. Prva generacija modela Logan prvenstveno je trebala biti najjeftiniji novi automobil na tržištu. Unazad nekoliko godina i uz trenutnu ponudu Dustera, Sandera i Joggera, dizajn Dacije doista je privla?an. Naravno, ova se promjena nije dogodila preko no?i. Ona je rezultat ustrajne primjene filozofije marke u svim fazama razvoja modela. Prije svega, pametnim i u?inkovitim dizajnom.

Jednostavno re?eno, dobar dizajn ne mora koštati puno. Svaki dan poti?emo tim na pametno razmišljanje i pametan inženjering, što kupac cijeni.” Miles Nürnberger, direktor Odjela za dizajn marke Dacia

Jednostavno i autenti?no, snaga Dacije
Koje je najprepoznatljivije obilježje dizajna brenda? Za Milesa bi to bila ?injenica da je svaki model jednostavno prepoznati na prvi pogled. Duster je pravi terenac, Jogger je pravi obiteljski automobil. Dacijina filozofija temelji se na vrlo prakti?noj viziji automobila. „U Daciji ono što vidite to i dobijete”, objašnjava Miles, inspiriran WYSIWYG-om koji je revolucionirao HTML ure?iva?e teksta za internetske stranice.

Dacia je uzdrmala tržište skladnom i jasnom ponudom vozila koja zadovoljava najbitnije potrebe kupaca. Ništa manje, ništa više. Odvažan stav koji utje?e na cijeli proces dizajna. Odrediti što jest ili što ?e biti bitno za vozila koja ?e biti u prodaji za 2 do 3 godine, a ne stalno dodavati nešto novo, zna?i da se moraju donijeti hrabre dizajnerske odluke. Miles kreativni proces smatra „ne?ime ?istim, gotovo elementarnim”. „Dacia je izazov. Stvarno morate biti prili?no štedljivi. U Aston Martinu ste mogli jeftinije dizajnirati, a skuplje prodati. U Daciji je potpuno suprotno. I nije nimalo lakše!

Dizajneri brenda vo?eni su vrlo jasnom dizajnerskom vizijom: svaka linija mora odisati sigurnoš?u, pustolovinom i otvorenim prostranstvima… jednostavnost i autenti?nost osnovni su sastojci privla?nosti brenda. „Dacia mora kupcima pružiti sitne užitke s daškom pustolovine”, navodi Miles.

Od važnosti proporcija…
Miles kaže: „Uspjeh dizajna automobila, zapravo ljepota svih stvari – uklju?uju?i vozila – prije svega je pitanje proporcija.

Dizajn Dacijinih automobila uvelike je napredovao zahvaljuju?i mo?i inženjeringa. Nova platforma CMF-B omogu?uje ve?i me?uosovinski razmak, sa sva ?etiri kota?a izvu?ena prema van, širim tragom kota?a i ve?im naplatcima. Moderni temelji klju?ni su za postizanje skladnih i suvremenih proporcija najnovijih modela. Dacia Sandero Stepway opremljen je prednjom zaštitom podvozja od plastike obojene tehnikom bojenja u masi
Dacijina snaga leži u snažnim vrijednostima marke: robusnosti, svestranosti i prostranosti unutrašnjosti. Što se ti?e dizajna, filozofija pustolovnog duha bila je i ostala pozitivan izvor nadahnu?a.

Valja imati na umu da automobilsko tržište prati trendove, a moda dolazi i prolazi. U Daciji su dizajneri lišeni okova svega prolaznog. Svaki dio automobila i opreme dizajnirani su s velikom pažnjom posve?enom njihovoj istinskoj prakti?nosti. Kao što Miles kaže: „Uklanjanje suvišne opreme i fokusiranje na esencijalno nije nužno na?in razmišljanja koji dolazi prirodno.

Naravno, vizualni aspekt Dacijinih modela evoluirao je s promjenama koje vrijeme donosi. Prednja svjetla danas su LED, antena je danas shark antena, ru?ice vrata su danas kao ru?ice hladnjaka… sasvim dovoljno da ostanu suvremeni. Ništa manje, ništa više. Miles upravo u tome vidi poteško?u. „Morate donijeti prave odluke u pravo vrijeme kako biste kupcima pružili ono što im je istinski potrebno sada ili u budu?nosti, a da ne odete predaleko.”

… do uspješnog koncepta manje je više.
U Daciji je svaki dio važan. Tako to i Miles vidi za kupce kojima je „Svaki nov?i? bitan!” Kreativni proces dizajnera teži ?istim linijama. Oblici su ispunjeni i jasni, linije oštre, a spojevi ?isti i dotjerani do savršenstva.
Miles tako?er kaže: „Ovo je pravi dizajn, a ne neki stil koji ?e iza?i iz mode. To je dobra vijest za naše kupce koji dugo imaju isti automobil. Moramo se usredoto?iti na pravu stvar, koja je i vidljiva i korisna kupcu. Ništa više.”

Bez nepotrebnih detalja, bez modernih pomagala. „Ništa se ne skriva niti prikriva.” Jednostavnost dovodi vodi ka ekonomi?nom dizajnu, ali ga tako?er ?ini lakšim i jednostavnijim za izradu i popravak.

Jedan od najboljih primjera je Sanderova prednja i stražnja zaštita podvozja od plastike obojena tehnikom bojenja u masi. Dosta je truda uloženo da se dotjera njihov kona?ni dizajn. Oblik nije smio uzrokovati zebraste pruge (neujedna?enu boju) prilikom lijevanja plasti?nog kalupa. Zahvaljuju?i korištenju zaštite podvozja obojene tehnikom bojenja u masi, proizvodnja je jeftinija (nema lakiranja), a proizvod otporniji na svakodnevno habanje. Zaista pametan i u?inkovit dizajn!

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com