Novinari švedskog automobilisti?kog magazina Teknikens Värld ispitali su snagu 10 motora 1.6 TDI i 2.0 TDI te došlo do zaklju?ka kako je najve?i okretni moment smanjen za prosje?nih 10 posto. Rezultate mjerenja snage i okretnog momenta na motorima nakon afere Dieselgate usporedili su s onima prije afere i došli do zaklju?ka kako je vlasnicima automobila s motorima 1.6 TDI i 2.0 TDI na raspolaganju manji okretni moment.
Rezultat toga je da ?e vlasnici odlu?nije pritiskati gas i u kona?nici potrošiti više goriva. Mjerenja su obavljena na modelima Škode, Volkswagena i Audija, a najve?e odstupanje zabilježeno je u slu?aju Audija Q5 s motorom 2.0 TDI.
Švedski automobilisti?ki magazin Teknikens Värld prili?no je relevantan u objavama rezultata vlastitih mjerenja, uostalom oni su ‘krivci’ za famozni Los test na kojem su prvu generaciju Mercedes-Benza A-klase okrenuli na krov.