Dizelašima se (opet) ne piše dobro: Objavljeni su novi podaci o njima koji nisu dobri!

0
2317

U T&E-u isti?u da proizvo?a?i automobila moraju ‘o?istiti’ svoje automobile ako ih žele i dalje prodavati na europskom tržištu.

Udruga Transport & Environment bliska je Europskoj uniji, odnosno iznimno je snažna lobisti?ka organizacija, koja utje?e ili pokušava utjecati na mnoge politi?ke odluke. Nedavno je ta organizacija provela testove u praksi na Opel Astri i Nissan Qashqaiju, opremljenima dizelskim motorima, i došla je do zankovitih zaklju?aka. Premda su današnji dizelaši nominalno iznimno ?isti i dalje imaju jedan veliki problem. U T&E-u su u testovima izmjerili ogromne koli?ine sitnih ?estica ?a?e pri ?iš?enju filtra u automobilu. Ta se reakcija doga?a u vožnji, svakih 250 do 500 kilometara, a može potrajati sve dok vozilo ne prije?e i do 15 kilometara. Pritom su oba modela premašila limit sitnih ?estica ?a?e od 32 do 115 posto.

U T&E-u isti?u da 45 milijuna dizelskih automobila na cestama EU ima filtre ?a?i i da se godišnje doga?a oko 1.3 milijarde ?iš?enja filtra u vožnji. Podsjetimo, sitne ?estice su jedan od izvora opasnih bolesti plu?a i srca. U T&E-u isti?u da proizvo?a?i automobila moraju ‘o?istiti’ svoje automobile ako ih žele i dalje prodavati na europskom tržištu, a to se ne odnosi samo na Astru i Qashqai nego na gotovo sve dizelaše koje imamo priliku kupiti u našim salonima.

Izvor: HAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com