Osim što nudi potporu za guranje i funkciju automatskog ko?enja, uklju?uje povezivost putem aplikacije za pametni telefon, funkciju alarma i raznovrsne senzore s visokom tehnologijom.
Ja?inom od sedam na Beaufortovoj ljestvici, vjetar u zra?nom tunelu udara u kolica pri brzini od 60 km/h. Iako njihov krovi? silovito leprša, kolica se ne pomi?u. To nije zato što je ko?nica za parkiranje stisnuta niti zato što netko drži kolica na mjestu. To je sve zahvaljuju?i Boschevu novom sustavu elektri?nih kolica. To je sustav pomo?i za kolica sa sveobuhvatnim rasponom zna?ajki udobnosti i sigurnosti; osim što nudi potporu za guranje i funkciju automatskog ko?enja, uklju?uje povezivost putem aplikacije za pametni telefon, funkciju alarma i raznovrsne senzore s visokom tehnologijom.
– Sustav elektri?nih kolica u sebi sjedinjuje vještine i znanje cijelog poduze?a. Na sustav smo primijenili istu rigoroznu tehnologiju i norme kvalitete koje primjenjujemo na sektor automobila, uklju?uju?i ispitivanja s pomo?u zra?nih tunela – izjavio je dr. Stefan Hartung, ?lan upravnog odbora i predsjednik Boscheva poslovnog podru?ja Mobility Solutions.
Boschev prilagodljivi sustav jednako je prikladan za jednostruka, dvostruka ili kolica za prijevoz više djece. Plasirat ?e se na tržište po?etkom 2020. godine u suradnji sa švedskim proizvo?a?em Emmaljunga.
Pogonska jedinica sustava sastoji se od dva tiha elektri?na motora na stražnjoj osovini, uz Bluetooth modul i sustav pametnih senzora. Senzori, koji se tako?er koriste u pametnim telefonima, mjere stavke kao što su brzina i ubrzanje kolica, istodobno procjenjuju?i površinu ceste po kojoj kolica voze. S pomo?u algoritama mogu u djeli?ima sekunde izra?unati što je sljede?e što mama ili tata želi u?initi. Na putu uzbrdo motori automatski pomažu gurati kolica, kao što to ?ine motori na elektri?nom biciklu. Pri kretanju nizbrdo motori pomažu s ko?enjem. Ako roditelji puste kolica, ko?nica motora spre?ava da se kolica otkotrljaju bez nadzora, a elektromehani?ka brava aktivira ru?nu ko?nicu. U skladu s Boschevim pristupom kombiniranja najviših tehni?kih norma s radom prilago?enim korisniku, sustavu elektri?nih kolica nisu potrebni dodatni prekida?i ni gumbi na drški za guranje. Elektri?ni pogon s automatskim ko?enjem znatno smanjuje naprezanje le?a pri kretanju nizbrdo. Podrška pri upravljanju sustava elektri?nih kolica donosi i o?igledne pogodnosti prilikom guranja samo jednom rukom. Me?u ostalim, to omogu?uje lakše svladavanje zavoja. Štoviše, sustav pogona pomaže zadržati kolica na putanji pri kretanju po bo?nim kosinama. Naposljetku, roditelji ?esto guraju kolica jednom rukom dok, primjerice, drže svoje starije dijete drugom rukom.
Korisnici mogu izabrati jednu od tri razine pomo?i elektri?nog sustava upotrebljavaju?i povezanu aplikaciju za pametni telefon (dostupna za sustave Android i iOS). Aplikacija komunicira sa sustavom elektri?nih kolica putem tehnologije Bluetooth. Tako?er prikazuje razinu napunjenosti odvojive baterije i pravovremeno upozorava korisnike da je napunjenost baterije slaba. Prakti?na i lagana litij-ionska baterija od 18 volti nalazi se u pretincu kolica koji se može zaklju?ati. Rije? je o istoj vrsti baterije koja se upotrebljava u standardnim Boschevim elektri?nim alatima, kao što su beži?ni odvija?i, što zna?i da se baterija iz kolica može upotrijebiti za napajanje drugih ure?aja i obrnuto, kadgod je potrebna rezervna baterija. Uz vrijeme punjenja od oko dva i pol sata, potpuno napunjena baterija nudi domet od oko 15 kilometara, ovisno o odabranoj razini pomo?i i težini kolica. Roditelji mogu puniti i svoj pametni telefon koriste?i USB ulaz sustava. Aplikacija se može upotrijebiti i za aktiviranje funkcije alarma, primjerice, kada roditelji ostave kolica parkirana ispred kafi?a. Ako je uspostavljena Bluetooth veza s pametnim telefonom roditelja, pojavit ?e se upozorenje ako netko pokuša odvesti kolica. Osim toga, oglasit ?e se alarm s integriranog zvu?nika kolica te ?e se ru?na ko?nica automatski ponovno aktivirati. Ako se kojim slu?ajem baterija isprazni tijekom vožnje, kolica se i dalje mogu upotrebljavati kao obi?na kolica, bez zamjetnog otpora motora.
Izvor: HAK