Šef dizajna BMW-a, rodom iz Franfurta, podrijetlom iz Me?imurja i dalje diktira ritam jedne od najutjecajnijih automobilisti?kih tvrtki na svijetu uz svog šefa Adrian van Hooydonka, nizozemskog dizajnera i BMW Group’s Design direktora. Ovo je žestoki napad na Teslu X od koje ima ve?u autonomiju za 38 km i ukupna može pro?i s jednim punjenjem i 615 kilometara. Kako Vam se svi?a?
Stil je svakako prepoznatljiv, s brutalnim površinama, niskom linijom ramena i pove?anim rešetkama za bubrege koje iX izdvajaju od gotovo svega na cesti. Otisak je otprilike isti kao BMW X5, ali sa znatno nižom linijom krova; u metalu dizajn nije baš tako dirljiv kao što se može ?initi na slikama, ali ne bismo ga nazvali zgodnim.
Zakora?ite li u iX i kabina je puno dojmljivija. Armaturna plo?a spušta se s niskog otvora, što u kombinaciji s nedostatkom tunela za prijenos i panoramskim staklenim krovom daje ugodan prozra?ni ambijent. Kvaliteta materijala je iznimno visoka, s mekom prošivenom kožom i metalnim ukrasima, a BMW je bio namjeran minimizirati nered, tako da je instrumentna plo?a gotovo u potpunosti bez tipki.
Umjesto toga, glavne kontrole mogu se na?i na lebde?oj središnjoj konzoli, koja ima kristalno stakleni kota?i? za glasno?u, bira? mjenja?a i iDrive kontroler, s gumbima integriranim u glatku plo?u od drvenog furnira. Pruža privla?nu neskladnost u BMW-ovoj tehnološki najnapredniji interijer do sada.
iX nudi 20 puta više ra?unalne mo?i od bilo kojeg prethodnog BMW-a i predstavlja novi iDrive 8 infotainment sustav. Donosi nove zna?ajke kao što su 5G povezivost, satelitska navigacija mješovite stvarnosti i Digital Key Plus, koji koristi vaš pametni telefon umjesto konvencionalnog klju?a.
Tomi? & Co. objavio je i cijene. BMW xDrive40 starta s cijenom od 633.994 kn, a XDrive50 zapo?inje s cijenom od 840.065 kn.