Japancima odmah treba ?estitati na hrabrosti da u proizvodnju puste model gotovo identi?an konceptnom Honda e Prototype.
Službena premijera na salonu automobila u Frankfurtu ostat ?e zapam?ena kao velika prekretnica za Hondu. Napredan elektri?ni automobil vrlo zanimljivog retro dizajna ve? je u konceptnoj izvedbi privla?io golemu pažnju svakim pojavljivanjem.
Kupcima okrenutim prvenstveno štednji namijenjena je izvedba sa 100 kW (136 KS), dok je onim sklonijim sportskoj vožnji namijenjena izvedba sa 113 kW (154 KS) i 315 Nm, koja do 100 km/h ubrzava za okruglo osam sekundi. Dobru zabavu u vožnji naglašava stražnji pogon, a takva koncepcija je pogodna i za gradske uvjete, jer omogu?ava ve?i otklon kota?a pa je krug okretanja manji, a manevarske sposobnosti bolje.
Baterijski paket kapacitete 35,3 kWh omogu?ava doseg od solidnih 220 kilometara, a na brzom punja?u se baterije do 80 posto kapacitete mogu napuniti za 30 minuta. Koliko kod izvana mami retro pristupom toliko je iznutra pravi hi-tech pa unutrašnjoš?u dominiraju dva 12,3-in?na ekrana.