Nedugo nakon što je nova Hyundai Kona dokazala kako je u velikom stilu zakora?ila u segment kojim vlada sve ve?a konkurencija, predstavljena je impresivna elektri?na izvedba.
Hyundai Kona Electric ve? se na prvi pogled vizualno razlikuje od bra?e s motorima na konvencionalno gorivo. Zatvoreni naplaci, uže gume i usisnici zraka svedeni na minimum doprinose smanjenju otpora zraka, što se povoljno odražava na performanse i smanjenje utroška energije.
Bazna elektri?na Hyundai Kona pod haubom donosi elektromotor snage 99 kW (133 KS) i najve?eg okretnog momenta od 395 Nm. Baterijski paket kapaciteta 39,3 kWh nudi autonomiju od 300 km.
Snažnija izvedba donosi elektromotor nabijen na 150 kW (201 KS), dok je najve?i okretni moment zadržan na iznosu od 395 Nm. Uz baterijski paket kapaciteta 64 kWh, doseg ove izvedbe iznosi impresivnih 475 km.
Korištenjem standardnog punja?a slabijoj izvedbi potrebno je šest sati i 10 minuta za punjenje, dok u slu?aju snažnije izvedb isti proces traje ?ak devet sati i 40 minuta. Nasre?u, uz korištenje brzog punja?a (DC – 100 kW) mogu?e je posti?i napunjenost baterije od 80 posto za solidne 54 minute.
Hyundai Kona Electric u slabijoj izvedbi do 100 km/h ubrzava za 9,3 s, dok snažnija do stotke sprinta za sportskih 7,6 s. U oba slu?aja najve?a brzina je ograni?ena na 167 km/h, ali i to je više nego dovoljno.