Masovna elektrifikacija kojoj su posegnuli doslovno svi proizvo?a?i automobila priprema je za rigoroznu normu Euro 7.
Na snagu bi trebala stupiti krajem 2025. godine pa bi ve? od po?etka 2026. mogla presuditi brojnim konvencionalnim motorima.
Nakon što su s tržišta po?eli nestajati mali dizelaši, isti scenarij o?ekuje male benzinske motore. Naime, skupi sustavi katalizatora nužnih za ispunjenje norme Euro 7 u?init ?e njihovu proizvodnju neisplativom.
U udruzi europskih proizvo?a?a automobila (ACEA) uvjereni su kako ?e novom normom najviše nastradati gradski automobili, neovisno je li rije? o klasi?nim benzincima ili hibridima s kombinacijom benzinca i elektromotora.
Prema prijedlogu norme Euro 7 benzinski modeli trebali bi biti opremljeni grijanim elektri?nim katalizatorom, a dizelski katalizatorom za amonijak i filtrom ?estica. Nadalje, svi automobili s konvencionalnim motorima proizvedeni od 2026. godine bit ?e opremljeni sustavom dijagnostike koji nadzire rad motora tijekom 240.000 kilometara.