Slijede velike promjene u industrijskoj proizvodnji, koja ?e morati emitirati manje CO2 i drugih plinova, pa bi moglo do?i do uklanjanja novih dizelaša i benzinaca s cesta, prenosi RevijaHAK.
Europska komisija tražila je redukciju stakleni?kih plinova za 55 posto do 2030. godine u odnosu na 1990. godinu. No, Europski parlament otišao je korak dalje i usvojio 60-postotno smanjenje i to s 352 glasa za prijedlog i 326 protiv.
Što to konkretno zna?i? Velike promjene u industrijskoj proizvodnji, koja ?e morati emitirati manje CO2 i drugih plinova, ali i ogromne promjene u automobilskoj industriji. S ovim mjerama proizvo?a?i automobila ?e morati drasti?no sniziti razinu CO2, koju emitiraju njihovi automobili, a to ne?e biti mogu?e bez ukidanja brojnih benzinskih i dizelskih modela te implementacije elektri?nih motora. Trenutno raspoloženje nije naklonjeno ni plug-in hibridima jer se iz mnogih institucija ?uje da ih voza?i uglavnom ne pune strujom i koriste ih kao klasi?ne hibride – što, opet, rezultira višim emisijama CO2 i drugih stakleni?kih plinova.
O ovoj odluci Europsko parlamenta slijedi još rasprava u svakoj od zemalja ?lanica, ali izglasani prijedlog jasno definira kojim putom ?e krenuti EU.