Naizgled greška koja se može dogoditi svakome može rezultirati zna?ajnim troškovima u servisu. Naravno, najbolje je varijanta ako grešku uvidite odmah te niti ne pokušate pokrenuti motor. To je najbezbolniji i najjeftiniji scenarij, koji se rješava izgradnjom i ?iš?enjem spremnika goriva te zamjenom filtra goriva.
Osjetno je lošija varijanta ako pokrenete motor i krenete voziti s pogrešnim gorivom te grešku shvatite tek kad motor po?ne trokirati ili se potpuno ugasi. Sve do prije koju godinu smatralo se kako je manja šteta voziti benzinca na dizelsko gorivo, nego obrnuto. Atmosferski benzinac otporniji je na pogrešno uliveno gorivo od suvremenih tubobenzinaca.
Sustavi ubrizgavanja goriva sve su složeniji i skuplji pa je potencijalna šteta zbog pogrešno ulivenog goriva, tako?er, proporcionalno skuplja. Kod automobila s benzinskim motorom koji su radili na dizelsko gorivo naj?eš?e ?e biti dovoljno temeljito o?istiti kompletan sustav ubrizgavanja, dok kod dizelaša koji rade na benzin postoji opasnost od pregaranja karika, što može dovesti do havarije cijelog motora.
Svi proizvo?a?i automobila na s unutrašnje strane poklopca za gorivo stave oznaku pa su slu?ajevi ulijevanja pogrešnog goriva rijetki.