Novi ulazni model talijanskog proizvo?a?a supersportskih automobila koristi dobro poznatog turbobenzinca 3.9 V8 sa 590 KS. Dovoljno za sprint do stotke za 3,5 s i najve?u brzinu od 320 km/h. U usporedbi s istim motorom kakvog koristi Ferrari 488 GTB ovaj u modelu Portofino je modificiran ne bi li bio ugla?eniji i ekonomi?niji.
Potpuno nova aluminijska šasija te tre?a generacija elektri?nog diferencijala i elektri?nog servo ure?aja na volanu zaslužni su za preciznije upravljanje i bolji prijenos snage na podlogu u usporedbi s modelom California T. Unutrašnjost je inspirirana modelima 812 Superfast i GTC4Lusso. Za razliku od snažnijih modela, koji su usmjereniji sportu, Ferrari Portofino se ne odri?e luksuza i bogate opreme.
Eto to bi bilo to. Svi koji su na prvu loptu pomislili kako je Ferrari Portofino zapravo samo novi bazni model proizvo?a?a iz Maranella, koji je jednako neuvjerljiv kako i California T, gadno su se prevarili. Ferrarijevi stru?njaci nisu ponovili iste greške, a inspiraciju u novom pristupu pronašli su u izjavi legendarnog F1 konstruktora Colina Chapmana, koji je svojedobno izjavio kako je njegov moto – pojednostavi pa olakšaj. I to?no mu je to bila misao vodilja kroz cijelu karijeru, jer je smatrao kako je najbolji F1 bolid onaj koji se raspadne ubrzo nakon prolaska kroz cilj, jer je na taj na?in dokazao kako se približio granici realnih mogu?nosti.
No, vratimo se Ferariju Portofino. Filozofijom Colina Chapmana krovni A-nosa? sastavljen je iz svega dva dijela, dok ih onaj na modelu California T ima ?ak 21, dok šasija ima impresivnih 40 posto dijelova manje. Sve to povoljno je utjecalo na masu, što pogoduje performansama, ali i oštri osje?aj u peglanju zavoja.