Facebook je u srijedu najavio pokretanje platforme Boost with Facebook, centra za besplatnu i interaktivnu online obuku malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj, koja bi im trebala pomo?i da lakše prebrode krizu uzrokovanu pandemijom koronavirusa.
Na toj internetskoj stranici bit ?e objavljeni webinari o prisutnosti na online kanalima i stvaranju kreativnog sadržaja te primjeri hrvatskih tvrtki na temu u?inkovite upotrebe digitalnih alata kako bi se malim i srednjim poduzetnicima pomoglo u nastavku poslovanja nakon “zatvaranja” gospodarstva, navedeno je u priop?enju Facebooka.
Pokretanje platforme Boost with Facebook bit ?e predstavljeno 5. srpnja internetskim doga?ajem uživo – besplatnom Facebook Live radionicom o digitalnim alatima, gdje ?e sudionici nau?iti kako pove?ati prisutnost na online kanalima, osvijestiti se o važnosti ponuda i saznati više o digitalnom marketingu.
Nakon pokretanja platforme, tijekom ?etiri tjedna održat ?e se niz unaprijed snimljenih treninga za poduzetnike. Ti ?e se treninzi objavljivati jednom tjedno u centru obuke Boost with Facebook.
Obuku pripremaju hrvatski stru?njaci, a pokrivat ?e teme stvaranja ?vrš?e povezanosti s Messengerom i interakcije s korisnicima putem Facebook Messengera i Whatsappa, zatim izgradnju u?inkovite strategije oglašavanja i izrade oglasa, pripremu strategija kampanja u Ads Manageru te pove?avanje lojalnosti korisnika, istaknuto je.
“Svjesni smo da mnogi problemi s kojima se danas susre?u poduzetnici ne?e odmah nestati, ?ak i kada se ukinu ograni?enja. Kako bismo im pomogli da prebrode ovo teško razdoblje, želimo da iskoriste potencijal koji nude internet i besplatni alati Facebooka i Instagrama. Cilj nam je pružiti korisno znanje i informacije što ve?em broju malih i srednjih tvrtki”, izjavila je menadžerica za javne politike za srednju i isto?nu Europu u Facebooku Eva Ivan?i?.
Dodjela 200 stipendija za dobivanje certifikata Blueprint
Pokretanje platforme Boost with Facebook odvija se pod pokroviteljstvom Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike i u partnerstvu s lokalnim partnerom Httpoolom, izvijestili su iz Facebooka, apostrofiraju?i da ?e, uz pokretanje te platforme, u suradnji s tim ministarstvom i Hrvatskim zavodom za zapošljavanje dodjeliti 200 stipendija za dobivanje certifikata Blueprint.
„Kao ministarstvo nadležno za tržište rada, svjesni smo prilika i izazova koji su pred nama. Tranzicija prema zelenom i digitalnom zna?ajno ?e preoblikovati naše poslovanje i svakodnevni život. Kako bi ostali uspješni, u sklopu našeg partnerstva s Facebookom poduzetnicima ?emo dodijeliti 200 stipendija i programa, koji ?e im pomo?i osnažiti poslovanje s pomo?u digitalnog marketinga, kako bi pove?ali svoju vidljivost i time proširili mrežu kupaca”, rekao je ministar rada Josip Aladrovi? u izjavi koja se prenosi u priop?enju.
Kazao je i da je razvoj vještina dugoro?na misija, zbog ?ega ?e se Nacionalnim planom otpornosti i oporavka uspostaviti novi sustav vau?era za stjecanje vještina, koji ?e omogu?iti zaposlenim i nezaposlenima da steknu vještine koje se na tržištu traže.
“Suradnja s globalno priznatim i uspješnim tvrtkama poput Facebooka predstavlja odli?nu priliku za obostrani prijenos znanja, a korisnici ?e dobiti priliku dodatno unaprijediti svoje vještine kako bi bili konkurentniji na tržištu”, ustvrdio je Aladrovi?.
HINA