U razgovoru s australskom publikacijom Car Expert, Ferrarijev direktor marketinga proizvoda i marketinške obavještajne službe Emanuele Carando uvjerio je entuzijaste da snažan motor još uvijek ima budućnost: “Proizvodit ćemo atmosferske V-12 sve dok nam zakon to dopušta.”
U novom 12Cilindri Coupe i Spideru, 6,5-litreni motor vrti se do 9500 okretaja u minuti, ali je motor tehnički sposoban vrtjeti do 10.000 okretaja u minuti. Ruggero Cevolani, čovjek zadužen za V-12 program, kaže da je donja granica okretaja namjerno odabrana kako bi se maksimizirala isporuka snage kako bi se izbjegao “pad u osjećaju stalnog ubrzanja”.
Dodao je da je Ferrari prije svega “inženjerska tvrtka”, zbog čega su performanse bile prioritet u odnosu na postizanje čarobne barijere od 10.000 okretaja u minuti. To ipak ne bi bio motor s najvećim brojem okretaja ikada ugrađen u cestovni automobil.
Titulu zaslužuje Gordon Murray Automotive T.50 s impresivnih 12.100 okretaja u minuti, Aston Martin Valkyrie je također bolji po tom kriteriju od 12Cilindri, s maksimalnih 11.100 okretaja u minuti.