?elni ljudi proizvo?a?a iz Maranella potvrdili su, na radost svih fanova, kako Ferrari do daljnjeg ostaje vjeran motoru V12.
Premda je Ferrari zaslužan za brojne vrhunske V8 motore koji su se velikim slovima upisali u knjigu automobilske povijesti, mnogi ?e se složiti kako se niti jedan motor ne može mjeriti s vriskom visokoturažnog V12.
‘Ako želite koristiti sve prednosti elektrifikacije, onda morate raditi downsizing motora. U suprotnom hibridna tehnologija gubi svaki smisao. Atmosferski motor V12 daleko je od onog što se može nazvati downsizingom pa ga zato uop?e nema smisla pokušavati elektrificirati. Borit ?emo se za ostanak atmosferskog motora V12 u našoj ponudi sve dokle god ?e to biti ikako mogu?e.’ Izjavio je Michael Leiters, tehni?ki direktor Ferrarija. Tako?er, istaknuo je da su u slu?aju modela Ferrari LaFerrari išli na kombinaciju motora V12 i elektromotora isklju?ivo kako bi mu dodatno poboljšali performanse.
Talijani trenuta?no u ponudi imaju dva modela s motorom V12. Ferrari GTC4 Lusso koristi 6.3-litreni V12 sa 690 KS i 700 Nm, koji ga potjera do stotke za 3,4 s, a najve?a brzina iznosi 335 km/h. Drugi je Ferrari 812 Superfast (na slici) koji koristi 6.5-litreni V12 sa 800 KS i 720 Nm, stotku hvata ve? za 2,9 s, a najve?a brzina iznosi 340 km/h.