Talijani su potvrdili da ?e se vratiti u segment hipersporta u WEC prvenstvu u izdržljivosti 2023. – 50 godina nakon što su se zadnji put tamo natjecali.
Sve je više onih koji ?e sudjelovati u klasi Royal Endurance Championship (WEC) s hipersportskim hibridnim automobilima. Nakon Toyote, Glickenhausa, Peugeota, Porschea, Audija i Ferrari je najavio svoje prisustvo, prvi put od 1973. godine, kada je sudjelovao u najvišoj klasi WEC prvenstva.
Hibridna klasa hipersporta nova je kategorija u kojoj ?e se timovi i voza?i natjecati za zajedni?ku pobjedu, kako u FIA WEC prvenstvu, tako i u “24 sata Le Mana”.
Marka Maranello ima bogatu povijest inercijskih utrka u Le Mansu, posljednju od devet pobjeda 1965. Posljednje Ferrarijeve godine u Le Mansu obilježile su uspjeh u GT kategoriji, a najnovije 2019. u klasi GTE Pro, kada je Vrana proslavljen sa svojim AF Corse Ferrarijem 488 GTE Evo.
“Sudjelovanjem u klasi hipersporta, Ferrari potvr?uje svoju predanost tom sportu i odlu?nost da bude jedan od glavnih igra?a u automobilskim utrkama”, rekao je predsjednik Ferrarija John Elkann najavljuju?i ulazak u prvenstvo.
Naravno, prvog ?ovjeka FIA-e, Jeana Todta, obradovala je najava sudjelovanja: “Vjerujem u koncept cestovne utrke hiper automobila u FIA WEC prvenstvu izdržljivosti i u 24 sata Le Mana. Radujem se sudjelovanju ove legendarne marke u ovom ambicioznom projektu. ”
Richard Mille, predsjednik FIA-inog odbora za izdržljivost u utrkama, priznaje da ulažu veliki rizik u razvoj novog koncepta klase za hipersport i istovremeno postavljaju pravila koja omogu?avaju razli?ite tehni?ke pristupe dizajniranju i dizajniranju trka?ih automobila za ovaj segment.
Frederic Lequien, direktor prvenstva u izdržljivosti, tako?er je impresioniran ?injenicom da su trka?ka pravila privukla najmanje šest proizvo?a?a automobila u novu klasu izdržljivosti.
Kao što je poznato, nova pravila omogu?avaju dizajnerima puno slobode u pripremi aerodinami?kih rješenja, koji ?e pokušati, svaki najbolje što mogu, tražiti konkurentske prednosti na stazi.