Proizvodnja novog modela trebala bi po?eti u studenom 2024. godine, a sredinom sljede?e godine u kragujeva?koj tvornici krenut ?e s pripremom nove proizvodne linije.
Nova Panda bit ?e gradski automobil duga?ak oko ?etiri metra te ?e biti djelomi?na zamjena za 2018. napuštenog Punta. Temeljiti ?e se na CMP-u Stellantis grupe, ali ?e biti dostupna samo s elektri?nim pogonom.
Nova Panda, koja ?e se krajem 2024. po?eti proizvoditi u Fiatovoj/Stellanntisovoj srbijanskoj tvornici u Kragujevcu, imat ?e istu platformu kao i nova generacija Citroënova modela C3, ?iji se dolazak o?ekuje odgo?en i navodno ?e biti spreman u ljeto 2024.
U nadolaze?im godinama, me?utim, Fiat ima dosta inovacija u planu. Sljede?e godine o?ekuje se predstavljanje urbanog crossovera, koji ?e biti usko vezan za DS 3 i Jeep Avenger, a potom i Topolino, koji je klon Citroën Amija. U 2024. godini slijedi kompaktni SUV baziran na Citroënu C4 koji ?e se proizvoditi u Turskoj te nova Fiat Panda koja ?e dolaziti iz tvornice u Srbiji.
Nova Panda bit ?e gradski automobil duga?ak oko ?etiri metra te ?e biti djelomi?na zamjena za 2018. napuštenog Punta.
Sada se tako?er zna da više puta spominjani koncept Centoventi, koji je predstavljen 2019., ne?e poslužiti kao primjer, jer su se u Fiatu odlu?ili za druga?ije rješenje, au tehni?kom razvoju ne?e imati ve?ih problema.
Fiat Panda ?e se temeljiti na CMP-u Stellantis grupe, ali ?e biti dostupna samo s elektri?nim pogonom. U po?etku ?e biti ekonomi?na verzija s motorom od 60 kilovata i baterijom kapaciteta 40 kilovat sati. baterija. Slijedi ja?a verzija s motorima od 80 kilovata i baterijom od 50 kilovatsati elektri?ne energije.