Fiesta je u prodaji 47 godina, u devet generacija i prodano je oko 18 milijuna primjeraka, prenosi RevijaHAK.
Možda vam se ?ini da se prelako razbacujemo izrazima “legendarno”, ali ako ste imali priliku voziti Fordov mali automobil, pogotovo dvije posljednje generacije, osjetili biste njegovu stabilnost i povezanost s voza?em. Odli?na je i aktualna ST verzija, kao vrh ponude, a tu je i duga povijest modela kao prilog visokom statusu. Ford je službeno potvrdio da ?e Fiestu ukinuti u lipnju 2023. Umjesto Fieste, Ford planira proizvoditi elektri?nu Pumu. Mali SUV tako ?e zamijeniti sjajni mali gradski automobil. Adekvatno? To ?e procijeniti tržište. Nama, kojima iz džepova ne ispadaju nov?anice od 100 eura, manevarski prostor se sve više smanjuje jer gubimo još jedan realtivno povoljan model, a dobivamo skupo elekttri?no vozilo, daleko od našeg standarda. Proizvo?a? automobila objavio je dvominutni video kako bi se oprostio od Fieste i tako?er prikazao njezinu zamjenu s nultom emisijom.
Fiesta je u prodaji 47 godina, u devet generacija i prodano je oko 18 milijuna primjeraka. Proizvodnja se trenutno odvija u Kölnu, a Ford kaže da ?e samo verzija hatchbacka s pet vrata nastaviti silaziti s proizvodne trake do ljeta sljede?e godine. Proizvo?a? ?e držati knjige narudžbi otvorenima dok se ne popuni preostali volumen proizvodnje. Kraj proizvodnje Fieste tako?er ?e ozna?iti kraj proizvodnje motora s unutarnjim sagorijevanjem u jednoj od najvažnijih Fordovih tvornica izvan Sjedinjenih Država. Tvornica u Kölnu transformirat ?e se u centar za elektrifikaciju.
Izvor: RevijaHAK