Nakon mjeseci i mjeseci podgrijavanja atmosfere na salonu automobila u Frankfurtu kona?no je predstavljen spektakularan Mercedes-AMG Project One. Automobil stvoren povodom 50. ro?endana AMG-a svjetla pozornice ugledao prestižnoj automobilskoj smotri, a prve reakcije javnosti dokaz su kako ljubitelji automobila vape za trka?im modelima s cestovnom homologacijom.
Za pogon je zadužen 1.6-litreni turbobenzinac V6, gotovo identi?an kakav se nalazi u F1 bolidu mom?adi Mercedes. Najve?a snaga motora iznosi 760 KS pri 11.000/min, ali uz ?etiri elektromotora kombinirana snaga iznosi okruglo 1000 KS. Dakle, Mercedes-AMG Project One je klasi?an predstavnik hipersportaša, koji ne zanemaruje ekologiju, jer je koncepcijski zapravo klasi?an hibrid. Prema navodima Dietera Zetschea, predsjednika uprave Mercedes-Benza, Project One samo na struju može pro?i solidnih 25 km.
Mjenja? je 8-stupanjski automatski, benzinac snagu šalje na stražnje kota?e, a svaki elektromotor pokre?e svoj kota? pa Mercedes-AMG Project One zapravo ima pogon 4×4. Rasni cestovni bolid poput Project Onea mora paziti na masu pa stoke ne ?udi da je cifra zadržana na manje od 1300 kg, od ?ega 100 kg otpada na baterijski paket. Koliko je Mercedes-AMG Project One koncepcijski ekstreman najbolje pokazuje volan, koji izgleda kao da je preba?en direktno iz F1 bolida.
Najavljeno ubrzanje do 100 km/h iznosi manje od 2,5 sekunde, do 200 km/h sti?i ?e za manje od šest sekundi, a najve?a brzina iznosi više od 350 km/h. Prednji naplaci su 19-colni, stražnji 20-colni, a karbo-kerami?ki diskovi dio su standardne opreme.
Svi koji su pomislili kako je 760 KS iz 1.6-litrenog motora, koji korijene vu?e direktno iz Formule 1, pretjerano za cestovni automobil u pravu su. Zato ?e svi vlasnici biti upozoreni kako je generalni popravak motora predvi?en za najviše 50.000 km, ali ovisno o tempu vožnje mogu? je i ranije.
Premda cijena iznosi gotovo 2,5 milijuna eura, cijela serija ograni?ena na 275 primjeraka ve? je rasprodana.